slide show

Mitt 2014 - del 10


 
Har mest tråkiga bilder från oktober men fick ihop ett collage iallafall! Oktober var även en rätt seg månad och det känns typ inte som att jag har gjort något speciellt.
Jessica

Fina bilder, älskar verkligen dina naglar du är grymt duktig! :)

MATILDA

Mums kanelbullar :D

Elin karlsson

Är den rosa drickan god? Många säger det men vad tycker du?

Svar: Ja, det är jag rädd för att jag ska göra ;)

Svar: jaa den är jättegod men inte lika god som originalet från USA (den har en annan flaska och är lite svårare att få tag på) :)
Julia

Linnea

Åh, härliga bilder :)

milina.blogg.se

älskar höstbilderna! :)

Henrietta Nylund

Jag gjorde inte heller alls något i oktober känns det som!

Emelie

Höstmånaderna kan verkligen kännas sega ibland, men fina bilder hur som helst! :)

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Sjukt fina bilder från dessa månaderna! :)

NICOLE

Fint :)
SV: jadå eller hur, tiden springer ju ;)
Okej då ska jag kolla =)

Emelie

åh älskar dem blåa zebranaglarna !

Celine

Så galet snygga naglar och kläder ju!

F E L I C I A

Naglarna längst ner är så fruktansvärt coola!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: