slide show

Mer jul/vinternailz

↑ ska föreställa norrsken men det blev inte så likt haha.
blev lite glad när jag såg att CG började följa mig så var tvungen att ta en printscreen hehe.
 
Borde ha lagt upp det här inlägget för längesen men det har blivit lite bortglömt men jag vill ju att alla mina naglar ska finnas med här i bloggen också så jag får väl slänga upp det nu även om det är lite sent!
boel

Åh så söta naglar, och roligt att de följde dig :D

Sv: Tack!

Linnea

Sååå söta 💕

Sofia

Alltså du är ju såå duktig!!

millie ❀

wow!! : )

Sofia

Tack så mycket :D

LindaLinda

Fan va roligt :)
du e så otroligt duktig !! avundsjuk! :)

Jessica

Superfina naglar!! :)

Pernilla Johansson

Kul att de börjar att följa dig...

Sara Ekman

Vad kul när ett så stort företag börjar följa :D

Jenny Karlsson

Åh vad kul att dom följer dig :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Du är så duktig!
Åh, va kul att de följer dig :D

NICOLE

Haha nej vad kul att de följer dig! =)

Olivia

Men gud vilka snygga naglar! Hur lyckas du? Du är ju superduktig!

Svar: tack, haha jag vet inte, mkt träning :)
Julia

Liborius

men wow vad roligt!!:D

Lina Johansson

Åh vad kul att de började följa dig!

Sv: Ja verkligen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: