slide show

Frozen nails

Läs gärna inlägget innan ni frågar vad jag använt för pensel och hur jag målat, och ja allt är handmålat av mig.
 
Det här har jag sysselsatt mig med idag, haha nää det tog typ 2-2,5 timme kanske men inte mer. Har gjort olaf (snögubben) en gång förut men ville även göra elsa från frozen, trodde dock inte att jag skulle klara av att måla henne så hade inga förväntningar direkt men det blev bättre än vad jag trodde det skulle bli!
 
Jag målade med en och samma pensel och den har jag köpt från ebay, dock har jag 'trimmat' den ganska mycket själv, har en till som jag köpte senare som en backup och den är helt annorlunda eftersom jag inte klippt till den så den är inte alls lika tunn. Alla detaljer (förutom hennes ögonskugga, ögonbryn och det ljusblåa) är målat med akrylfärg, vissa färger (typ hennes hudfärg och hårfärg) fick jag blanda ihop själv.
Emelie

Vad roligt att det blev bättre än du trodde :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Du är sjukt duktig!

moniki.blogg.se

så snyggt! :D
sv: haha, tycker jag med! därför det är svårt att välja ;)

Sara Ekman

älskar Frozen! söta :D

Linnéa

Fina... Min systerson älskar Frost o dina naglar <3

Celine

Alltså shit så snyggt! Så galet grym ju!

linda

De va riktigt coola! :)

- Caroline

Men gud vad snygga! Att du orkar :D

NICOLE

Men vad coolt :D Detta måste jag visa min syster imorgon som är galen i filmen =)

Sofia

gud vad coolt!!

Boel

Helt fantastiska ju!!!

Sv: Ja det var det :)

Daniella

Wow coolt, du lyckades ju jättebra :D

Sv: Tack så mycket ^^
Kram!

Jessica

Alltså wow, jag förstår verkligen inte hur du kan, så grymt duktig! :)

Rebecka

Gud vad svårt det ser ut haha, men riktigt bra resultat!

ɑ n n i k ɑ

Så snygga! :)

Emelie

Alltså omg... Så duktig du är!!!

Pernilla Johansson

Jättesnyggt, du är allt en konstnär...

Linnéa

Riktigt coolt! :D :o

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så söta:) Jag borde ta och köpa på mig lite akrylfärg och testa och måla lite på naglarna jag också:) Att måla med vanligt nagellack går ju knappt, det småtorkar ju och blir segt:(

Svar: därför är akrylfärg så bra fast man måste ju blanda ut det med lite vatten också :)
Julia

Jennifer s Gidlund ♡

Åhh vilka fina! :)

Caroline

Åh vilka fina!

linah

är de inte svårt?:O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: