slide show

Dreamcatcher

 
Är påväg till västerås just nu för att umgås lite med elin, blir nog en bra fredag! På bilderna kan ni iallafall se ett par naglar med några drömfångare som jag gjorde nyligen, dom var så roliga att måla. ♥
Pernilla Johansson

Snygga... min stil.

Lollee

Kan inte du göra mina? ;) ;) ;)

milina.blogg.se

Åh jättefina!

Sara

Super fina naglar!! :D

patriciac.blogg.se

Jag bara älskar den där färgen du har på lacket!

Henrietta Nylund

Alltså ååh vad fina!

Sara

oj gud, de var ju huur snygga som helst! du måste lägga upp en tutorial eller nåt, hur har du fått såna små detaljer?? :3

Svar: jag har ingen tutorial men använde en tunn pensel :)
Julia

Elin karlsson

Vilka fina naglar!! :)

Rebecca

Åh vad fint :)

Antonija

så fina!
sv; tack :)

jonna

ja, supergott :)
Men åh, så fina!

Ida ☯ the sky under the sea

Superfina ju :D

Malin Thorell [ PINKPIERCING ]

Sjukt fina naglar :D

Sofie

Åh så himla fina naglar!

Emma

så himla fint! :D

Jessica

Så grymt snygga! :)

Linnéa Alpsten

Men åh så fina! :D Länge sedan jag kikade in här, eftersom jag inte läst bloggar senaste månaden, men man blir alltid lika glad av att kika in här! :)

Svar: tack vad kul att du tycker det :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: