slide show

CG spring

kolla in mina fina nagellack som jag fick hem idag från ebay, 4 av dom är från china glaze vårkollektion (den ljusblåa alltså, såå fin!) och den vita+top coatet behövde jag bara påfyllning av.
 
Äntligen hemma efter en lång dag, eller ja det var ju kul att få träffa elin igen för vi har inte setts på typ 2 månader men jag har fått krångla hur mycket som helst med tågen, både till och från västerås var tågen inställda..braa liksom, när ska dom lära sig att det är vinter varje år haha? Kom fram nästan 2 timmar senare men vi hann ju catcha upp och fixa lite naglar ändå!
Beatrice Johansson

Åh, så fina!:)

sv: tack så mycket:) Kramisar♥

Linnea

Så fina färger! :)
Trevlig helg!
Kram :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Älskar den blåa färgen!

S A R A

åh vad fina nyanser!

corneliaeriksson.blogg.se

Snygga färger!

hanna

är de nagellacken bra? :) och är det säkert att beställa från ebay? har hört så mkt skit om den sidan :(
Kika gärna in på min blogg, kolla bröllopsklänningarna jag drömmer om och kommentera gärna hur din drömklänning till den dagen ser ut :)
ha en trevlig helg, kram

Svar: alltså man måste ju hitta en säljare med bra omdöme, jag brukar alltid välja någon som har minst 99% bra omdömen och det har hittills inte varit några problem :)
Julia

Ida ☯ the sky under the sea

Darn så härliga färger. Skulle också vilja ha den ljusblå ^^

Boel

Södra sverige glömmer alltid att det blir vinter varje år haha ;)

Sv: Visst!

Linnea

Sååå härliga färger :). Vilka "vanliga" butiker säljer CG lacken, hittar aldrig dom?!

Svar: h&m har några men det är bara gamla lack, deras bäst sålda typ och så såg jag att apoteket hade några, haha lite random att apoteket har det men annars har eleven.se bäst utbud på china glaze i sverige :)
Julia

Ida

Jättesnygga lack, vill ha allihopa! :)

Elin

Åh, älskar alla de färgade. Så glada färger :D

Ninni - Vimsiga mamman

sv jaa jag är supernöjd med dem :)

Så härliga färger!

Sara

Fina :)

Sara

Alltid kul med nytt!! :D

NICOLE

Så snygga färger! :D

Marlene S.R

vad fina och våriga färger!

milina.blogg.se

Älskar den blåa färgen!

Pernilla Johansson

Häftigt... jag fick aldrig mina från ebay, tog kontakt och de skickade igen, men en var slut... hoppas få den nu...

Svar: konstigt, det tog 1 vecka och 2 dagar för mig..
Julia

Emelie

Riktigt fina färger!! :)

Sara

vilka fina färger!

Kattis

Hahaha sällan det blir tågproblem när det kommer lite snö...man skulle kunna tro att dom glömmer varje vår!:P gillar verkligen nyansen i mitten, typ aprikos kanske man kan kalla den!:)

Madde

Har velat prova china glaze såå länge nu! Vad kostar de på ebay? kram!

Svar: lite olika men runt 25-30 spänn st tror jag :)
Julia

J E N N I F E R

Åh så fina!

Sofia

Nice :D

Henrietta Nylund

Ååh vad fina färger!

Elin karlsson

Vilka fina färger!

Malin Wederberg

Fina färger :D

Anna Fotografi

Så fina nagellack du fick :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med lite nytt! :)

love&peace

Fina färger :)

malin

åh vilka himla snygga färger, älskar ljusblåa.

Hanna

Vad härliga färger :)

Sara

Vilka härliga färger :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: