slide show

2014 favorites

 
Ett collage med några av mina favorit designer från 2014, vilken gillar ni mest?
Linnéa

Dom första med palmerna är mina favoriter <3

Alma Bengtsson

älskar de pastellfärgade galaxy-naglana!

Amanda Jona [SPONTAN]

Den med stranden är verkligen helt fantastisk! Men de andra är självklart också väldigt grymma :)

Alexandra

Wow vilka snygga naglar!

Elin

Älskar den med renar och den med rosetter :D

♀ THE REVOLT ♀

Asså du skulle kunna öppna en nagelsalong med de kunskaperna du har. Du är helt ärligt asgrym på det du gör!! :o

Svar: haha tack men det vågar jag inte :p
Julia

Lina - my art & my life

Så otroligt snygga allihopa!!!

Daniella

Jättesvårt att välja ju... Men kanske den andra längst ner(den med två rosetter) ^^

Lollee

Kan inte välja! Men jag vill också kunna göra så fina naglar!!

Boel

Jag kan inte välja för alla är så himla fina!

Sv: Ja, verkligen!

NICOLE

Härligt med färg och massa mönster:)

milina.blogg.se

min dator vill inte samarbeta så ser ingen bild :|

Svar: vad synd :/
Julia

Sanna Preifelt

Jag gillar nr 10. Alla är fina, men den är en som jag absolut skulle kunnat tänka mig :)

Anna - photography, life, style

åh vad fina :D

Kattis

Nr. 4 eller nr. 9 gillar jag bäst!:) Kan du själv välja en favorit? :)


Svar: jag gillar den vinröda med guldglitter på mest :)
Julia

Henrietta Nylund

Min favorit är nog den med pastelliga färger och rosetterna på! :)

♀ THE REVOLT ♀

Varför vågar du inte? :o Klart du ska våga, du är ju fan grym!!:o

Svar: nja haha jag känner inte riktigt att det är det jag vill heller :)
Julia

Pernilla Johansson

Längst upp till höger är mina favoriter...

♀ THE REVOLT ♀

Okey då förstår jag, då ska du inte heller göra det haha ^^

Ida ☯ the sky under the sea

Älskar de med guld och mörkrött! Och de pastelliga under var superfina med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: