slide show

Update

 
Jag veeet att uppdateringen är sämst här haha, funderade ett tag (i typ 5 sek) på om jag ens skulle fortsätta blogga men så kom jag på att jag skulle sakna det, jag har ju ändå bloggat här sen 2009 så det skulle kännas konstigt att bara lägga av nu liksom men jag tror inte uppdateringen kommer bli som den var förut, har perioder där jag har massor att skriva och ibland inget och då får det vara så också, vill inte tvinga fram blogginläggen.
 
Anledningen till det är också för att jag gör så mycket annat, är lite överallt och ingenstans just nu och naglarna på bilderna ovan (gjorda igår) är de enda som jag målat nu under några dagar och det är ju rätt ovanligt för att vara mig haha.
Jessica

Så fina nglar :) Tycker absolut inte att du ska sluta blogga helt i alla fall, tycker att du som du skrev ska ha kvar bloggen och blogga när du känner för det. Du ger så mycket inspo på naglar, och skulle sakna att inte kunna klicka mig in här och få lite nya idéer då och då :)

Svar: tack vad kul! :)
Julia

♀ THE REVOLT ♀

Självklart ska du fortsätta blogga!^^ Du ger många inspo gällande att måla naglarna. Tycker du är en av de bästa gällande naglar. Vet du? Kan nästa säga att du är den bästa jag stött på här i bloggosfären gällande naglar.

Jättesöta naglar!!:D

Svar: tack så mkt, kul att höra :))
Julia

NICOLE

Neej inte sluta ;) . Men det är inte alltid man hinner men så är det ju ibland :)
Såg du mina naglar som jag fixade till nyår? La nämligen upp bild :)

Aschmanda

Så jävla snygga!! <3


Va gärna med i min tävling där du kan vinna ett presentkort ifrån Stylingagenten.se på 500 kr :D <3

http://aschmandas.devote.se/blogs/29687942/taevling---vinn-presentkort-500-.htm#WriteComment

Sara Ekman

så söta :)

Pernilla Johansson

Nu längtar man efter våren och blommorna... snygga.

Linnea

Ah, så söta så <3

Elin

Åhh, snyggt!

Sofia

Sååå söta!

FrökenTV, bloggen om tv och film

nice

Caroline

Vilka somriga och fina! ^^

N

Snyggt!

Daniella

Blogga när du känner för det, då kommer bättre inlägg upp ^^
Sv: Japp, jag gillar din blogg väldigt mycket :D

S A N N A ♥

Sjukt snyggt!

moniki.blogg.se

Blir alltid lika impad av dina naglar!
Vill inte att du slutar blogga!! Ta det när du känner för det istället :D
Sv: tack!

Celine

Så snygga som vanligt!

idategebos.blogg.se

fin blogg!! du är så himla duktig på att måla naglar!

ɑ n n i k ɑ

Snygga naglar :D

Henrietta Nylund

Ååh sluta inte blogga, gillar så att se och läsa din blogg :)

Svar: kul att höra! :)
Julia

Emelie

Känner så igen mig i det där, det blir verkligen perioder med svackor i blomningen ibland! Riktigt söta naglar i alla fall :)

Anna Fotografi

Så fint :D

Brownsugar

Så sött!

Nelly

Oh, så söta naglar :3
Detdär med blogg ska ju bara vara en kul grej - klart man har andra saker att prioritera IRL! :) Men skönt att du ändå har kvar bloggen ^^

linah

fint!

Sara

så himmlaa sööta! :)

S A R A

åh vad sött!

Sara

Så otroligt söta naglar :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Söta! :)

Felicia

Så söta!

puss

Boel

Grymt snygga!

Sv: Tack :)

Beatrice Johansson

Så skönt att du bestämde dig för att fortätta blogga! Dina designer på naglar är otroligt fina!

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

Hanna

Vad söta blommor :)

Emelie

Förstår hur det känns... Känner att jag inte har så mycket att skriva själv men det kommer väl inspiration senare! :)

Elin

åh va söta!:) påminner om den där parfymen "daisy" från marc jacobs ;)
sv: tack :D

Svar: det var från den inspirationen kom från faktiskt haha ;)
Julia

Clara

Så vårfina naglarna ser ut!

malin

Åh vad söta naglar :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jättefina. Åh, det är samma sak för mig. Jag har flera gånger funderat på att lägga av med bloggen, men samtidigt, jag gillar ju det. Bara det att tiden inte alltid räcker till och man får lite ångest när man inte har något att blogga om, eller i mitt fall, när jag inte har bilder att visa:S

jag skulle sakna dig om du slutade i alla fall.

Svar: jaa precis så är det för mig med haha!
Julia

Sara

Så otroligt snyggt ! :) Älskar naglarna med snäckorna :)

Ida ☯ the sky under the sea

Har också bloggat sedan 2009, och saknade det då jag slutade 2013. Plus att dessa naglar var skitsöta!!! (sorry för att jag spammar dig med kommentarer hahah)

Svar: haha tack, det är bara kul med kommentarer så det är lugnt ;)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: