slide show

That's hula-rious!

 
Alltså hur härlig är inte den här färgen då? Den får mig att tänka på GBs päronglass haha. Den kommer iallafall från OPIs vårkollektion som är inspirerad av hawaii som redan finns ute i butik! ♥
Elin

Åh, den färgen var ju underbar!

Wilma Ahlborg

Sv: jag med! Älskar att bli inspirerad och bara sitta och leta fina bilder. Ha en bra kväll! Kram

Emelie

Sååå fin färg :D

Maja

Ååh vilken härlig färg!

Sofie

superhärlig och vårig färg :D ja lite glasskänsla fick man.

Linnea

Den färgen är sååå snygg 💕

Jessica

Så fina! :)

Linda

jätte snygga

SOFIA ღ

Så fina bilder i headern!

Malin Wederberg

Vilken underbar färg! :D

Linn Strömberg

SÅ SNYGGT! Färgen är som du säger helt underbar!

Boel

Sjukt snygga :D

Sv: Verkligen :D Haha nä de tog ju slut :p

Anonym

Gud vilken snygg färg!

bella

åh va snygga, älskar färgen! :D

N

FIna!

malin

Men grymt snygga naglar ju!

bookofems.blogg.se

haha jga drömde inatt om att jag målade mina naglar mintgrön, måste nog ta och göra det :D

Svar: haha jaa det tycker jag du ska ;)
Julia

ebba

åh så himla fint!

svar: ja riktigt gott :)

NICOLE

Detta var superfint :D

Sara Ekman

jättefin färg :)

Ida Lindborg ♡

Åh så himla fina! :D

Emelie

så mysig färg :O

Sara

Väldigt stilrent och snyggt ! :)

Andreas

Riktigt snygg!

Linnéa Alpsten

Sjukt fint! Vart kommer rosetten ifrån? :)

Svar: dailycharme.com :)
Julia

Emelie

Vill också ha så fina naglar!! :)

KassandraPalma

alltså wow! helt sjukt hur perfekt målade naglarna är!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad snyggt! :)

Thea

Inspo!! <3

linah

vilken fin grön färg!

Sofia

Vilken snygg färg!

Pernilla Johansson

Ja det var en härlig färg...

Caroline Blomberg

men va fina!

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Jättefint, som vanligt! :)

Henrietta Nylund

Ååh vad fina!

Elin

Åh den färgen är så himla fin! Har du byggt upp naglarna med gelé och sen målat dom?
Varenda gång jag gör de så blir de massa sprickor i nagellacket :/

Svar: ja det har jag :) vad konstigt att det blir sprickor, det har det aldrig blivit för mig.
Julia

Linnéa Hagström

Supersnyggt, älskar den ljusgröna färgen!

Hanna

Vad fin pastell grön färg :)

Sarah

Jaa den påminner ju faktiskt om päronglass :)

Josephine

Så härlig färg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: