slide show

Månadens design - januari

 
 Några naglar från januari, vilken är eran favvis?
Boel

Frozen naglarna är mina favoriter!

Sv: Jag vet :o

Daniella

Min favorit är nog den första designen!
Sv: Ja, hon är väldigt bra ^^

Jennifer s Gidlund ♡

Super fina allihopa! :)

Sara

Älskar verkligen de två första :)

Elin karlsson

Såå fina!! :)

Hanna

Vad snygga! Min favorit är nummer 1 och 4 :)

Linnéa

Mina favoriter är dom 4 första :)

Ja, koppar ÄLSKAR jag verkligen, så snyggt <3

love&peace

Allihopa var snygga :)

Emelie

Så snygga allihop! Men frozen naglarna är ju bara för underbara♥

malin

1,2,4 och 7. fast alla var sjukt snygga :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Älskar den första! :)

Henrietta Nylund

Så himla fina alla var! Kanske nummer två :)

Kattis

Vilken jäkla fantasi du har....glassen eller drömfångarna är min favorit!:)

Anna Fotografi

Så fina :D

NICOLE

Så duktig du är =)

moniki.blogg.se

Alltså så otroligt snygga allihopa!!
Gillade verkligen den vit/guldiga !
Sv: tack :D

Jessica

Alla är så grymt snygga, men min favorit är nog nr 2 :)

S A N N A ♥

shit vad duktig du är! Jag gillar nr 6

N

Snyggga allihopa!

Elin

Älskar de högst upp till höger samt längst ned till höger :D

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Går inte välja, alla är fina. Men frost fick du ju till extremt bra:)

Sara Ekman

Åh högst upp till vänster!!!

Emelie

Längst upp till höger! :D

Sara

Sjuuukt snygga naglar!! Jag kan inte välja någon favorit!! :D

Pernilla Johansson

De amerikanska naglarna är min favorit.

Elin

alla är väldigt fina, men måste säga de två första och frozen naglarna såklart :D
sv: tack :)!

Nelly

Det var många fina nageldesigner! :) Min favorit är den översta till vänster :3

Amanda Jona [SPONTAN]

Har helt missat den med Frozen! Alltså shit vad du är grym, så mycket detaljer och så snyggt!

Ninni - Vimsiga mamman

HAH frost va ju för söta

jonna

jävlar va snygga :) Dom två första är mina favoriter!

Jenny Karlsson

helt kär i nummer två, om man ändå hade tålamod och stadig hand för att lyckas göra! :)

MATILDA

1an var superfin :D

N

Högst upp till höger i båda bilderna, skitsnygga!!

Celine

Jag gillar verkligen de två första naglarna! Så galet snygga!

Sofie

Så himla fina! Älskar de två första :)

Katta

Åh vad snygga! Dom första och frozen är mina favoriter nog :)

Rebecka

Älskar dem andra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: