slide show

Leopard mani

 
Jag älskar ju att göra leopardmönstrade naglar och hittade en design som allnailseverything på instagram gjort så var tvungen att sno hennes idé hehe. Gjorde även en tutorial som jag hoppas ni kommer gilla!
Linn Strömberg

Själv kan man knappt måla naglarna i en enda färg xD haha!

hanna

åh så snygga!! :d

Linnéa

Guuuuud vilka snygga :p

bella

vilka snygga naglar! :D

Jenny Karlsson

så snyggt! Jätte kul att du gör steg för steg också, ska försöka ge mig på att göra någon gång när jag har tålamodet inne :)

Emma :3

Sjukt snyggt :D

ebba

men åh så snyggt, duktig du är!

svar: tack så jättemycket :)

Sara Ekman

sååå läckra :)

Malin

Gud så häftiga naglar! :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Såååå snyggt!

Amanda Persson

Ååh vad kul att du vissa hur du gjorde!! jättebra tycker jag! kram :)

NICOLE

Så snyggt :D

Jennie bott i LA

WOW så snyggt!!

FrökenTV, bloggen om tv och film

super snyggt

Thea

Men åh vad snygga! Önskar jag med kunde måla så bra!

Elin

Vad snyggt!

enklaknep - inspo för briljanta bloggare

Hur grymma som helst. Använder du dig av folie med tryck på för att dekorera dina naglar? Det hade varit kul att se hur man gör.

Ha en fantastisk dag

Svar: nej det är handmålat, kolla på tutorialen :)
Julia

Pernilla Johansson

Snygga som vanligt :)

Marie Bergman

Ohh vad snyggt!! =)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Åh wow, jättesnyggt! :)

joe

OMG så snyggt

Mikaela

Gud så snyggt! Önskar att jag va så bra på att göra naglar :)

Ida Bjelkert

Åh så fint!

Annster

Riktigt snyggt!!! :)

milina.blogg.se

åh vad snyggt :)

KassandraPalma

är det dina riktiga naglar? i så fall, hur gör du så att de växer och blir så långa

Svar: nej det är inte mina riktiga :)
Julia

Denise Taylor

Du är ju grymt duktig på måla din naglar :D

Sofia

Så galet snyggt!

Anna Fotografi

Så fina :)

Ida Lindborg ♡

Åh så snygga!

Sv: Tack så jättemycket! :D

bella

snyggt!

ɑ n n i k ɑ

Snygga naglar!

Sara

Super snyggt!! :D

angelicasvarld.blogg.se

Snyggt!

Elina

Du får mer än gärna göra mina naglar när du vill! ;)

Emilia Åkerberg

Skitsnyggt! :)

Oliwia

riktigt snyggt!

bookofems.blogg.se

sjukt snygga tjejen!!!

Camilla Sigvardsson Asplund

Så snyggt! Du får det att se så enkelt ut ;)

Svar: tack, det är väldigt enkelt faktiskt ;)
Julia

Filippa Wallin

Så fint! Kramar!

Linn

Så snyggt,älskar leopard mönster!

Beautybyvannii

Gud vad duktig du är! Jag orkar knappt måla mina naglar i en färg! :P

tommy

fint =)

Jonna

oj, riktigt snygga naglar... bara lite avis haha. hoppas du haft en bra lördag!

Carolina Thoor

Väldigt fina naglar!

Robex Lundgren

snyggt

Emiza

snyggt

Katta

Snyggt! Älskar guld och svart tillsammans!

Fröken Grön

snyggt :D

Alina

Snyggt!

josefine

men snygga!

thess

Verkligen jättefina naglar!

Wilma Ahlborg

Åh shit! Va grym du är, så snygga! Trodde bilden var tagen från weheartit när jag såg den på blogg.se men att läsa att det var du själv som gjort det, imponerande. Du är verkligen jättegrym! Ha en jättebra söndag, kramis

Svar: åh tack så mkt :)
Julia

HANNA GÖTHBERG

SNYGGT

Anna [foto]

Snyggt!

Moiii

Herregud va snygga naglar!! :)

Lilly

Åh herre vilka snygga naglar! Önskar lite att jag kunde måla mina naglar bättre, och att det faktiskt tog mindre tid att måla dom, ehehe.
~Lills

Josefine - mamma och konstfotograf

Åh, men du! SNYGGT!

Melanie

sshiet så snyggt!

jennifer,ung mamma till 2 töser

supersnyggt!
helt min smak :D

Vilma

Jättesnygga!

Sofie

wow :D det var verkligen supersnyggt. älskar leoparder också :)

kerstin ehrenholm

ur snygga

Ida ☯ the sky under the sea

Supersnyggt!

Jessica

Grymt snygga! :)

Emilia

Wow!
Jag älskar verkligen i princip allt som är leopardmönstrat, inkl. dina naglar :)
Dock har jag gett upp nagellack nästan helt och kör på såna där nail foils/wraps.
En lat lösning haha :D

Svar: jaa samma här, älskar leopardmönstrat :)
Julia

Evelina

Jäklar vad snygga!

Emelie Babunovic

Snygga! <3

myawesomedays.blogg.se

Men vad snyggt. :D

Bellefix

Grymt duktigt gjort! Önskar jag hade sådan fingerfärdighet :)

jonna

Superfint :)
Hoppas du har haft en bra helg!

Jasmine

Oj, så snyggt! Du är verkligen duktig.
Kram

Sanna Widman

Åh så snyggt :D

Johanna E

Grymt, grymt snyggt!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: