slide show

En såndär lista

1. Vem/vilka är din bästa vän?- Frida, elin och amanda.

2. Vad har du för skostorlek? - 37/38.

3. Brukar du skratta för dig själv? - haha det händer väl.

4. Vilket är ditt favoritnummer? - vet inte om jag har något?

5. Vad var det senaste du åt? - kommer inte ens ihåg men det var väl en macka till frukost tror jag.
 
hotellfrukost i rhodos för några år sen haha.

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? - rooosa!
 
7. Hur är vädret just nu? - grått och tråkigt. vill ha sol!!

8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? - min mamma.

9. Vad är det första du ser hos en person? - jag vet inte riktigt.

10. Tv eller dator? - dator, går ju att se typ alla program i datorn ju!

11. Favorit TV-program? - pretty little liars men börjar tröttna lite för tycker dom drar ut så mycket på det.

12. Har du några syskon? - japp, 2 systrar och 1 bror.

13. Längd? - ca 160.

14. Hårfärg? - brunt med lite ljusare toppar, vill färga topparna ännu ljusare så får ta och fixa det nångång!
 

15. Ögonfärg? - typ grön/gråa.

16. Använder du kontaktlinser? - det gör jag inte.

17. Favorit högtid? - julen. så mysigt då!

18. Favorit månad? - beror på men någon sommar månad tror jag.

19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? - ja flera gånger.

20. Vilken var den senaste filmen du såg? - törnrosa tror jag det var, jag och frida hade disneymarathon förra helgen hehe.

21. Favoritdag på året? - hmm svårt, någon härlig sommardag kanske.. eller julafton.
 
såna här härliga och varma dagar. ♥

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? - kanske, det beror på lite.

23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? - näää verkligen inte haha.

24. Kramar eller kyssar? - beror ju på vad det är för person.

25. Choklad eller vanilj? - choklad tror jag men båda funkar ju.

26. Har du tattueringar? - japp 2 st.

27. Vad lyssnar du på just nu? - just nu spelas david guetta - dangerous.

28. Är du kär i någon kändis? - nej det är jag inte.
 
29. Vilka böcker läser du just nu? - ingen haha.

30. Piercingar? - nej om inte hål i öronen räknas?

31. Vad gör du just nu? - svarar på det här och dricker redbull. ♥

32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? - smöriga och saltade, kan inte äta popcorn utan salt haha.

33. Hundar eller katter? - katter!

34. Favoritblomma? - har ingen favoritblomma, kan inte så mycket om blommor direkt.. tycker dom är lite läskiga hehe.
 
sånadär blommor är ju fina, har ingen aning om vad dom heter men brukar iaf ta kort på dom utomlands.

35. Har du blivit påkommen att göra något du inte får göra? - vet inte riktigt, tror inte det.

36. Har du en bästa kompis som är en kille? Eller som är en tjej? - mina bästa kompisar är tjejer men har vanliga kompisar som är killar.

37. Vem vill du träffa just nu? - jag vill träffa min vänner och mina syskon.

38. Är du fortfarande vän med folk från skolan? - några st ja.

39. Har du någon gång skjutit med en pistol? - nej!

40. Gillar du att flyga med flygplan? - nej, hatar det!
 
utsikterna är ju ganska nice ibland iallafall!

41. Höger eller vänster-hänt? - höger.

42. Hur många kuddar sover du med? - 3 st.

43. Saknar du någon? - saknar många!
 
snodde listan från milina.
ɑ n n i k ɑ

Gott :)

Ebba

Så fina bilder!

Svar: tack så mycket :)

Ida Lindborg ♡

Vilken rolig lista! så söt du är :D

Elin karlsson

Gillar också sommaren! Bra lista :)

Linnea

Åh, gillar sånna här inlägg 😋

jonna

Ja, det är det :)
Rolig lista. Gillar att läsa sånt på andra bloggar :) hehe

Linn Strömberg

Kul lista och fina bilder ^^

Linnea

Åh älskar dessa listor! :)
Hoppas att du får en toppen fredag-kväll!
Kram! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad kul att läsa! :)

NICOLE

Vilken rolig lista :D

Elin

Älskar att läsa sånt här! :)

Boel

Härlig lista :D

Sv: Väldigt :)

bookofems.blogg.se

tolig lista!! :D

Caroline Blomberg

rolig lista!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: