slide show

Black galaxy

 
Alltså jag älskar verkligen galaxmönstrade naglar! Det är både enkelt och går fort att göra. ♥
ebba

så himla coolt!
svar: ja supergott :)

linn

Satan vad snyggt!

Hillevi

Kan du inte göra en tutorial på de? Om du inte gjort det förut :)

Svar: har gjort det förut för ganska längesen men kan nog göra en till :)
Julia

Ida Lindborg ♡

Herregud så snygga! :D

Sara Ekman

Så snygga!!

Amanda Persson

Super snyggt! Blir lika imponerad varje gång! kram :)

N

Snyggt!

Caroline

Åh så fina!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kan du inte göra fler steg för steg inlägg?:)

Svar: ska försöka göra det, gjorde iallafall ett sånt nu :)
Julia

NICOLE

Coolt :D

linah

snygga:D!

shazi

så snygga naglar! du borde lägga ut ett klipp på hur du gör dem

Linn Strömberg

Önskar jag var så där bra på att måla naglarna! För mig blir det bara kludder hit och dit

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Dom där gillade jag, sjukt snygga! :)

Henrietta Nylund

Shiit va snygga!

S A N N A ♥

Åh vad snyggt!

Kattis

Sjukt vackert men jag tror inte på att det går snabbt att fixa! ;P

Linnéa

Vilka läckra :)

Annika

Sjukt snygga naglar! :D

Lina - my art & my life

Så otroligt snyggt!!

hanna

så snygga!!

tommy

vad fint

Pernilla Johansson

Som jag skrev på Facebook så är de ursnygga... En fråga när du använder akrylfärg (tror jag det var) kan man måla med toplack över det eller måste man måla med akrylen på toplacket?

Svar: det går hur bra som helst med topcoat över akrylfärg så länge man väntat på att det ska torka.
Julia

Nelly

Läckert ^^ :D

Emelie

Snygga!

Boel

Jätte snygga! :)

Sv: Härligt :)

Bea

Riktigt coola naglar!

Elin

Åh, vad snyggt!

Malin ♔

Sjukt coola naglar! :D

Elin karlsson

De är så fina!!

Annie

Åh vad fina :))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: