slide show

150209

mina två senaste designer.
 
Försöker komma på lite inlägg här som jag kan spara i utkast och sen bara slänga upp från mobilen, har kommit på några som jag håller på att fixa med men om ni har några förslag på inlägg ni vill läsa om så let me know! Blev asförvånad när jag läste alla kommentarer och såg att det var några som faktiskt gillar min blogg haha trodde typ inte att någon gjorde det nu när uppdateringen är så dålig.
ɑ n n i k ɑ

Snygga :D

NICOLE

Det är klart din blogg är bra :) Kul o kika in!

Caroline

Snygga!

Daniella

Vilka härliga och fina naglar du har gjort :D
Sv: Hehe ja, den är det faktiskt ^^

Linnéa

Härliga naglar, gillar verkligen dom första <3

Henrietta Nylund

Såå snygga! dom med svart var riktigt snygga!

N

Snygga!!

♫♪ sandra

snyggt!

Kattis

Vad härligt med en strand på naglarna...fick ett jäkla sug efter en sol och bad resa nu!:)

Celine

Älskar!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Dom rödsvarta gillar jag! :)

Jessica

Så snygga, älskar dem första! :)

S A N N A ♥

Åh vad snygga naglar:)

♀ THE REVOLT ♀

Alltså de första! Palmerna!! Alltså du är sjukt bra och noggrann!:o

Det där med utkast håller jag också på med ^^ Väldigt bra sätt att kunna uppdatera då man har bloggtorka eller är upptagen :P

Jag skulle gärna vilja veta mer om dig, alltså personen bakom skärmen ^^


Svar: tack, ja det är väldigt smart!
håller faktiskt på att skriva ett '5 sanningar om mig' inlägg men det är rätt svårt haha :p
Julia

Linn

Snyggt!

Boel

Så otroligt snygga!!
Jag tycker jätte mycket om din blogg :D

Sv: Vad roligt att du tycker det :)
Ska ge mina egna citatbilder en chans haha ;)

Svar: tack, kul att du gör det :))
Julia

Emma :3

Skulle vara kul om du gjorde en nail-tutorial på några naglar du har gjort :) Eller olika tips & inspiration :)

Elin

Vad fina!

malin

men åh så häftiga :) duktiga du!

Sara Ekman

Åh älskar de första med strandtema :)

Madde

Så snyggt!!

Pernilla Johansson

Snygga naglar...

Charlotta Hägg

Sv: Ja, han är min lilla prins :) Den översta designen var galet snygg!! Så imponerad alltså :) KRAM!

Ida ☯ the sky under the sea

Jag älskar dina nagellacksinlägg, du är så duktig! Också kul att se bilder från resor ^^
Btw: röd,svart,vita naglarna ovan älskar jag!

Jenny wallin

Var hittar man sådan tunn tejp?
Har letat överallt, men det finns inte i någon butik. Vet du om det finns i butik i Sverige, eller måste man köpa det på nätet? :)

Svar: jag har köpt min på nagelgiganten.se :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: