slide show

Snow globe

 
'Snow globe' låg i dagens lucka och den här gillar jag, det är typ flakes i olika storlekar och det är så fint, det är nog ett nagellack jag hade kunnat tänka mig att köpa om jag såg det i butik. Jobbigt att måla med bara men värt det haha. 1 lager. Gillar ni den?
Eleonora Adriana ♥

Så fint!

NICOLE

Det har jag :D Jättefint!

Isabella Huynh

så himla snyggt!

Linn Strömberg

Jättefint! <3 Du är så duktig :D

Pernilla Johansson

Jag gillar det och kan tänka mig att det är svårt att få det snyggt på naglarna, du har lyckats väl.

Netti Starby

Vilket härligt nagellack :-D Kram

Frida

Men gud va fint, är det inte svårt att få det sådär snyggt ? :)

Svar: nej inte direkt, är van :)
Julia

VERONICA - fashionblog

Såååå så vackra! :) Kramar!

Terese

Sjukt fint!

sv: Men tack fina du! :)
Kram

linah

vackert!! <3

N A T H A L I E

ååh va fint! :) kram

Henrietta Nylund

Åh vad fint!

Jeanette

Verkligen super fint! :) och perfekt till julen

Amanda

skitsnygg!!!

Ida

Skulle vilja ha ett sånt lack (:

Fani

Så fina :) Sugen på ett såntdär flakes-lack nu till jul och nyår, festa till naglarna lite

Annelie

jättefint!!

Heja J

WOW, så snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: