slide show

Pom pom

 
Haha alltså multitasking like no other idag, stekte lax, målade naglar, fotade och allt möjligt samtidigt, inte så smart men ibland behövs det också såå därför är det inte så bra fotat. Men i dagens lucka fick jag iallafall ett klassiskt rött nagellack, enkelt men fint och passar nu den här månaden. 2 lager. Gillar ni röda naglar?
Lilly

Gud vilken fin färg!

Just nu håller jag i en superrolig tävling i samarbete med Nordicfeel där du kan vinna en rabattkod på 300 kronor! Tävlingsreglerna är superenkla, så vad gärna med om du vill! :) Ha en fin kväll, kramis!

Eleonora Adriana ♥

Fin färg!

Frida

Älskar färgen :)

Jeanette

Jag tycker röda naglar är så snyggt :) klassiskt och passar till nästan allt

NICOLE

Då får man mycket gjort ;) Snyggt det var!

- Caroline

Rött är så fräscht!

Emma Engström

Supersnyggt! Stort grattis till vinnare som bästa nagelbloggare i Beauty Boulevard Awards, så roligt! :D

Jhennifer

Älskar färgen 😀

Pernilla Johansson

Japp jag gillar rött :)

Sarah

tack .. snygga nagllar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: