slide show

Månadens design - november

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Blir inga bilder på luckan i min nagellackskalender idag för fick bara ett treatment (vet inte ens vad det är haha men använder inte sånt eftersom jag har gelénaglar) och det är ju inte så kul att visa upp direkt. Här är iallafall några naglar från november, vilken är eran favvis?
Linn Strömberg

Åh vad grym du är!

NICOLE

Trean!! :) Så fin :)

Terese

Oj jisses har du målat dem själv?! Supersnygga är allesammans men favvisen är nog nr 1, 3 och 5!

sv: Åh tack finis! :)
Kram

Svar: ja det gör jag :) tack!
Julia

Sarah

aa fina nagllar

linah

älskar alla!! <3

Frida

Men gud va fina, älskar allihopa :)

frida

Alla är sjukt fina, men 5 och 3 är nog mina favoriter :)

Catrin Monica Sandberg

Åh vad fint! Kan inte förstå hur man kan göra så fina naglar, otroligt! :)

Jeanette

Så fina! Min favorit var nog nummer 1 :)

Lis Mari

femman är bäst :D vilken tycker du?

Svar: 6 eller 8 tror jag :)
Julia

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Min favorit är dom första, älskar dom! :)

VERONICA - fashionblog

Alltid lika fantastiska naglar, blir så så såå inspirerad häär! :) Kramar!

freja limelake - Resor, mat, skönhet, skor

så fint med snöflingorna =)

Netti Starby

trean och fyran är riktigt grymma och även de övriga :-D Kram

Camilla

Vad snyggt! :D Målar du naglarna själv?

Svar: ja det gör jag :)
Julia

Henrietta Nylund

Åååh vad fina alla var, men mina favoriter vad 2an, såå söta!

Julia HW

Sjukt fina!

Helene

Svårt att säga! Alla är så fina!! *o* Men nummer 5 :3

Katarina

Så snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: