slide show

Life's a peach

 
I dagens lucka fick jag det här härliga persikofärgade lacket, väldig somrig! 3 lager. Gillar ni färgen?

mumms

angelicasvarld.blogg.se

Vilken vacker färg!

psst - DU missar väl inte att tävla i julkalendern inne på min blogg, vinster för tiotusentals kronor !!!

Netti Starby

Vilken härlig färg :-D Kram

NICOLE

Det var fint men inget jag själv skulle köpa hem iaf :)

Linn Strömberg

Så snygg färg! perfekt till sommaren :D

Terese

Men åh så snyyyygggt!

sv: Tack så supermycket!
Kram

Frida

Älskar färgen, man får verkligen en längtan till sommaren :)

N

Superfin färg verkligen!

Lis Mari

Persika och korall är mina favoritfärger, så jag gillar lacket mycket :-)

Jhennifer

Vilken cool och snygg färg:)

Pernilla Johansson

Tycker den är snygg men en färg jag inte passar i :)

Helene

Mycket söt färg! :3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: