slide show

Heirloom

 
I första luckan i min nagellackskalender från ciaté innehöll 'heirloom' som är ett multichrome lack som skiftar mest i typ någon brons aktig nyans, rosa och guld men även lite grönt i visst ljus, det beror liksom på hur man vinklar fingrarna och vilket ljus man är i. 3 lager.
 
Om det är en färg jag skulle köpt själv, nä kanske inte men den blir nog cool till nailart. Jag älskar multi och duochrome lack men gillar inte brons/guld så mycket. Gillar ni färgen?
Terese

Men gud så snyggt!

sv: Ohja haha! :)
Kram

Pernilla Johansson

Min mamma skulle gilla den, men jag tror inte jag skulle köpa den för jag passar nog inte i den färgen, men ändå är den lite cool.

Jessica

Tycker färgen var jättefin :)

Jeanette

Jag älskar brons/guld så jag tycker den var jätte snygg :)

Malin Wederberg

Jättefin färg :)

Beatrice

Jättefin färg!

Celine

Så himla snyggt alltså!

linah

åhh så fint:D passar dig! <3

Frida

Åh vilken snygg färg, älskar den :)

ERCI

Jättesnygg färg!

N A T H A L I E

Vilken jättefin färg, supersnyggt! :)

Cecilia

Jättefint! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: