slide show

Cutie pie

 
I dagens lucka låg ett ljusrosa lack som heter 'cutie pie', vet att det är meningen att den knappt ska gå att täcka och att den ska vara tunn men jag gillar inte det så mycket. Söt färg iallafall. 3 lager.
 
Hänger ni inte med vilken kalender det är jag har? Den finns att köpa här fortfarande.
Catrin Monica Sandberg

Åh vad fint du gjort naglarna, önska jag också kunde göra det! :)

JUNITJEJ

Vilka underbara naglar!

Helen

Enkelt och så sött :)

Terese

Det var ju ändån fint! :)

sv: Ja det var faktiskt skönt, men sov bort hela dagen haha! :)
Kram

linah

åhh älskar babyrosa! <3

Lilly

Gud vilka fina naglar, färgen på lacket är helt underbar!

Just nu håller jag i en superrolig tävling i samarbete med Nordicfeel där du kan vinna en rabattkod på 300 kronor! Tävlingsreglerna är superenkla, så vad gärna med om du vill! :) Ha en fin kväll, kramis!

C A R O L I N E

Superfin färg!

Pernilla Johansson

Lite för ljust för min hud, den är fin :)

NICOLE

Men å vad sött =)

Eleonora Adriana ♥

Sött :)

Frida

Snygg färg och fint med rosetten :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh, denna färg gillade jag verkligen supermycket!

Linn Strömberg

Snyggt!!

johanna

såå snyggt!

Malin Wederberg

Vad fint !

a n n i k a

Så snygga naglar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: