slide show

Christmas tree

 
Rätt så värdelösa bilder men fotade julgranen lite igår så nu är den uppe också, fattas bara lite snö.. har inte ens sett snön än, så himla tråkigt för har knappt några julkänslor. Har ni någon snö där ni bor? Snart ska vi iaf iväg till västerås och köpa de sista julklapparna fast jag är långt ifrån klar med alla haha men vet nog vad jag ska köpa.
 
Fick ett till treatment i nagellackskalendern så inget nagelinlägg idag, vad vill ni läsa om istället?
NICOLE

Såå mysigt med gran! :D

Frida

Fina bilder :)

Linn Strömberg

Åh vad fint <3

Eleonora Adriana ♥

Mysiga bilder!

a n n i k a

Fina bilder :D

Fani

Så fina bilder :) Älskar att alla bloggar kryllar av julbilder nu, så mysigt!

Jeanette

Mysigt att granen har kommit upp! Själv så har jag inte fått upp granen än, har som tradition att ställa upp granen den 23 så får vänta lite till :)

ISABELLA

Åh så fint! :)

Terese

Så fint, och mysiga bilder!

sv: Men tack fina! Love them!
Kram

Lis Mari

Vi har fått snö tre gånger. Just nu är det is ute, men på vissa gräsmattor är det snö kvar :)

Henrietta Nylund

Här har allt snö smält/regnat bort :(

linah

åh va fint! <3

M

Nix ingen snö här heller, så tråkigt! Tycker att du lyckats bra med bilderna

Pernilla Johansson

Mysigt med gran... hehe tog också kort på pyntet i granen idag och lade ut på min blogg. Verkar vara många treatment i denna kalender mot förra årets.

Svar: ja förra året var det inga såna alls :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: