slide show

Christmas decorations in my room

 
Var inne på rusta idag och fixade en liten gran till mitt fönster med en ljusslinga och några små söta kulor till den så passade på att visa upp resten av mina juldekorationer.
 
ps. ingen nagellackslucka varken idag eller igår för igår fick jag en fil och idag ett treatment och det känns inte så kul att visa upp.
NICOLE

Å så fint :D

Netti Starby

Åh vad fint du har gjort :-D Kram

Ebba Rooth

Åh vad fint du har det, gillar speciellt brickan :)

Eleonora Adriana ♥

Mysigt!

Linn Strömberg

Det där ljuset är från H&M va? Vill ha!

Svar: ja det är den :)
Julia

Terese

Men åh så fint och juligt!

sv: Tack! :)
Kram

Pernilla Johansson

Jag som hade väntat på ett se ett nytt nagellack hehe ja allt är inte nagellack i kalendern då. Mysigt med julpyntet.

Frida

Superfint :)

Emma Engström

Åh det är så roligt med julpynt! :)

Henrietta Nylund

Ååh vad fint!

Jeanette

Åhh vad mysigt :)

sarah

åh häliga bilder =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: