slide show

Check mate

 
I lucka nr två fick jag 'check mate' som är ett svart och vitt rutigt glitter topper. Rätt cool men väldigt jobbig att måla med för glittret sprider inte ut sig så bra och man får alltingen fullt med glitter eller inget alls på borsten.
N A T H A L I E

Otroligt fint! :) kram

Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma

Coolt! Jag förstår att det kan vara svårt. Men det blev ju snyggt på dina naglar :)

Catrin Monica Sandberg

Åh vad fina naglar! har du något tips för att få nagellacket att inte råka fastna på kanterna på huden?

Svar: måla försiktigt :) men det är ju lätt att ta en tops med lite nagellacksborttagning och ta bort det som hamnar utanför.
Julia

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Gud vad snyggt! :D

Netti Starby

Åh vad läcker den är :-D Kram

Terese

Men åh så snyggt! Måste jag inhandla!!

sv: Åh tack finis! :)
Kram

Pernilla Johansson

Det kan jag tänka mig att det inte är lätt att måla på det, lite småhäftigt är det allt.

Frida

Åh va snyggt ! :)

Emma -Merakibeauty.se

åh så snyggt!

Emma Grann Fotografi

Snyggt :)

VERONICA - fashionblog

Åååh vad fiint! :) Så så fint!

Fani

Åh men godisnaglar, jättesöta! :)

linah

snyggt!! <3

Erica Andersson

så snyggt!

Cecilia

Så himla snyggt. :)

Petra

Så himla snyggt, ju!! :)

Sarah

Snygga !

men åh så fint :D

Hanna C. Blomqvist

Resultatet blev jättefint! Jag brukade göra förstärkning förr, men det blev så dyrt i längden. Tyvärr.

Svar: ja det blir ju det när det är gjort ordentligt :)
Julia

Henrietta Nylund

Riktigt fina! :)

Amanda

snygga naglar :D

Malin

Tycker att de flesta glitterlack har det problemet. Men jag tycker du fick till det jättebra! Jag brukar måla glitterlack 3-4 lager annars så att hela nageln täcks av glittret, på så sätt ser det ganska häftigt ut tycker jag, men det beror ju också på vilken typ av glitterlack det är! :)

Svar: ja det här är ju mer ett glittertopper :)
Julia

Patricia

Riktigt snygga naglar! (:

Katarina

Åh så fina!

ByJuliaP

Supersnyggt

Robex Lundgren

fint

Julia HW

Så fint!

annelie

jätte fint :D

Hanna

Snygga naglarna blev!

Linn Strömberg

Jättefint <3

Yohanna Svensson

älskar din header och vilka snygga naglar!

Annsoh

fint!! :D

Helene

Va fint det blev! :D

Lis Mari

sååååå snyggt :) Vilken kalender har du?

Svar: den här: http://jjuliees.blogg.se/2015/november/ciate-nagellacksjulkalender.html :)
Julia

Amanda Jona [SPONTAN]

Riktigt snyggt! :)

angelicasvarld.blogg.se

Super fint!!

PS - du missar väl inte att tävla i min härliga julkalender med priser för tiotusentals kronor !!

Daniella 🌙

åh vad fint! gillar det rosa med som var under.

Matilda - tonårsliv i rullstol

Fint!

Kajsa

Åh så fint, blev riktigt snyggt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: