slide show

Månadens design - juli

 
naailsbyjulia @ instagram
 
Vilken är eran favvis?
Linnea

Hihi, jag är typ kär i vattenmelonnaglarna 😊

Hanna Sahlqvist

Shiit va fint :D
Kram Hanna!

NICOLE

Åh sexan tror jag :)

Julia

Åh så otroligt snyggt! Mina favosar är nog bild 1 och 6 :) Kram

Eleonora Adriana ♥

Ååh melonnaglarna <3 :D

Emilia Liljedahl

Alla är verkligen superfina, men jag gillar 3an! :)♡

ISA

oh jösses! vad fina naglar man kan ha då! den längst ner till höger <3

Ida Lindborg ♡

åh så fina! :D

Johanna Svensson

första!

MADDISENJ.SE

Oj så mycket fina nageldesigner

Sara Ekman

fina :)

Pernilla Johansson

Nr 2 är min favis av dessa :)

ALICE

Riktigt snygga allihop men tvåan är nog min favvo ändå!

N

Superfina!

N

Superfina!

Amanda Engberg

Alla är ju snygga! Men favoriten är nr 6 :)

Skogsraah ☾

Alla är ju sååå kreativa och fina! Kanske skulle välja 3 :)

VERONICA - fashion blog

SÅ himla fint, såååå otroligt vackra. Älskar din stil! :) Kramar!

Ida | the sky under the sea

Ett och fem :D

Önskar jag var lika duktig hehe :D

EMMA

Jag trodde att bilderna vara tagna från weheartit innan jag såg att du hade gjort dom, det är sick! Skitsnyggt ju! :o jag gillade vattenmelon-naglarna, dom var så somriga! ;)

Svar: haha tack :)
Julia

Erica

Sååå fina allihop, men måste nog säga nummer 5 :)

Sanna | Beauty & Design

Nummer 1 är min favvis :) ♡


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: