slide show

Makeover

Var till ikea igår för att köpa lite dekorationer, förvaring och annat till min byrå som jag köpte förra veckan. Blev så nöjd med resultatet även om det inte är riktigt helt klart än. Smart som jag är tog jag bilderna nyss i mörkret så bilderna blev ju inte i världsklass direkt men men kommer ta nya senare när allt är klart.
 
byrån är från ikea och man kan själv välja hur man vill ha lådorna, jag valde 4 små (till nagellack) och 2 långa för kläder. även alla delar till mitt nagellacksbord (inte stolen) är från ikea men dom är från flera år tillbaks.
den här hyllan är från förut men direkt när jag såg den visste jag att jag skulle ha nagellack där i.
bra selfiespegel hah.
måste köpa en till sånhär förvaringslåda för den jag hade sen förut var för stor så hälften av mina nagellack ligger i en annan låda som inte är med på dom här bilderna.
kan inte bestämma mig för om jag ska ha ljusslingan här eller inte? det är ju fint när det är mörkt men i dagsljus när den inte lyser ser det inte så fint ut.
 
så det jag ska leta efter nu är nån ny fin tavla att ha ovanför byrån (gärna med NYC motiv eftersom jag har lite new york tema i mitt rum), dölja hålen i väggen (hade en annan hylla där förut) och fixa lite mer förvaringslådor.
N

Fint!

Pernilla Johansson

Åhh vilka bra förvaring... måste lösa mina här hemma med alla dessa nagellack man har... nu när det har stigit över 100 st så är det lite mer plats som man behöver... :)

Amanda Engberg

Så fint! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt att göra om lite! :)

Lollee

Oj så mycket nagellack!

Linnea

Åh, sååå fint det blev :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad fint! :)

NICOLE

Älskar ljusslingor, och tyckte det såg fint ut :)

Ida Lindborg ♡

å så fint! jag tycker du ska ha ljusslingan :)

Matilda Johansson

Fint! :)

Sara

Så otroligt snyggt det blev :)

Sara Ekman

Så fint det blev :)

Jeanette

Men vad fint :) Skulle också vilja ha något liknande men har tyvärr inte så mycket plats

Sara

Mysigt du har det :)

Henrietta Nylund

Verkligen såå fint!

Sanna | Beauty & Design

Det blev ju superbra! :)

Boel

Gud vad fint det blev :D

Helen

Oj så mycket nagellack :)
Förstår att du behövde lite mer föravring :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Så fint och kul med nytt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: