slide show

London - del 8

Sista dagen! planet hem gick inte förrän på kvällen men vi var ju tvungna att checka ut men vi lämnade väskorna i ett rum och spenderade dagen på oxford street, kunde inte köpa så mycket för som alltid shoppar jag för mycket, tur att mamma lämnade lite plats till mig i sin väska hahaa.
vi gick in på primark precis när det öppnat för att slippa det värsta kaoset. hittade dock inte så jättemycket där, mest småsaker som sminkborttagning, snoddar till håret, pyjamas och sånt där men det har jag ju precis visat. köpte två st supersöta pyjamaser men när jag kom hem och gick igenom all shopping upptäckte jag att jag hade råkat ta strl 44 på en av dom, haha hur lyckas jag?!
på victorias secret hittade jag en klänning som taylor swift hade på sig under förra årets VS fashion show.
london. ♥
efter att den sista shoppingen var fixad satte vi oss och chillade lite i receptionen på vårat hotell.
heathrow.
fick stå och vänta i en halvtimme kanske ute på banan för att det var så många plan före oss, när ska jag lära mig att inte välja de största och mest trafikerade flygplatserna haha, var samma sak när vi var i new york första gången på JFK. gatwick eller den andra mindre flygplatsen som man kan åka från västerås, stansted tror jag den heter (fast nej, vill inte flyga med ryanair kom jag på haha!) men gatwick nog ett bättre val! men iallafall det här var alla bilder (förutom shoppingen) jag hade att visa från london för den här gången. kommer lätt åka tillbaks, himla mysig stad!
Emelie

Vilka härliga bilder!!

Sara Tuvesson

Jag måste verkligen åka till London :)

Linnéa

Underbara pics :)

Ja, Grundsund är ett riktigt smultronställe, alla borde åka dit nån gång <3

Pernilla Johansson

Det verkar varit en riktigt shopping resa, hehe ja stl 44 var ju konstigt att du missade det.

Sara Ekman

Haha alltid kö att få åka iväg med planet på den flygplatsen :D

sara

Ån vad roligt! :)

Skogsraah ☾

Åh vad roligt det låter :)

Matilda Johansson

Härligt! :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med lite shopping! :)

linah

åh så avis!älskar london:D
vill bo där i framtiden!

Jeanette

Men så fina bilder! :) Saknar verkligen London när ser dessa bilder haha!

MADDISENJ.SE

Åh tack så jättemycket <3 När jag ser dina bilder inser jag att jag har lite smått London-abstinens :p

NICOLE

Åh så härligt :) Det har varit superkul att ha sett alla bilderna =)

Svar: kul att du tycker det :)
Julia

Henrietta

Verkar ju hur härligt som helst!

Ida Lindborg ♡

å London är så fint! :D härliga bilder :)

Helen

Underbart med London :D
VIll också åka di!

Felicia

Så härliga bilder! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: