slide show

London - del 7

Lite fler bilder från madame tussauds.
amy winehouse.
lady gaga.
i väntan på 4d film.
star wars.
yoda.
älskade london!
Ida Lindborg ♡

Vilka fina bilder! vill verkligen till London igen :D

Svar: tack, jaa jag med :)
Julia

Pernilla Johansson

Fina bilder, vaxfigurerna är verkligen lika.

Sv. Livelovepolish har fina nagellack, vill ha mer från en del nagellack, får se när nästa beställning blir. Jag fick frågan när jag beställde vart jag hade sett dem för första gången... jag skrev din blogg :) och det är sanning :)

Svar: dom har verkligen så mkt fint där, hihi :)
Julia

Henrietta Nylund

Ååh vad kul! Saknar london!

Hade gärna tagit en tripp till london! :D

Emma Engström

Så himla häftigt, vill såå gärna dit! :)

Skogsraah ☾

Så fina bilder :)

Svar: tack! :)
Julia

Lena

London är så sjukt vackert ska åka tillbaka om 2 veckor ska bli sjukt kul. Tror det blir ett besök på Madame Tussauds då med.

Svar: vad kul :)!
Julia

NICOLE

Vilka härliga bilder! =)

Jeanette

Så fina bilder! :) Saknar verkligen London, helt underbar stad!

Svar: saknar också london! :)
Julia

Amanda Engberg

Så härliga bilder! :)

Sara Ekman

Vaxdockorna är så grymma :)

Sanna | Beauty & Design

Jättefina bilder :)

sara

Åh vad jag vill tillbaka till London! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: