slide show

Leopard

wavepool eller wet?
 
naailsbyjulia @ instagram
 
Älskar ju leopardmönstrat som ni borde märkt av nu haha, dom här naglarna målade jag typ..för en vecka sen? kommer faktiskt inte ihåg när men det var inte så längesen iaf. Jag testade att måla mönstret i två olika färger 'wavepool' och 'wet' från floss gloss, 'wavepool' var den jag tyckte mest om och den som jag publicerade på insta men nu när jag kollade på bilderna igen tyckte jag mycket om 'wet' också, skillnaden mellan färgerna är egentligen inte så jättestor 'wavepool' är mer blåturkos och 'wet' mer grön/turkos. Superfina färger båda två iallafall!
Hanna Westman

Wow! Enormt snygga!

Maria

Oj vilka fräcka och snygga naglar

Med vänlig hälsning
Maria

NICOLE

Grymt snygga! :D

Emma Engström

Leopardmönster är så himla snyggt! :)

Netti

Åh vad snyggt och jag gillar färgerna! Kram

Daniella

Gud så fina :D

Pernilla Johansson

Snyggt...

Sv. ja Selene färgar av sig hehe det gjorde den lite på mina naturella naglar också. Det stod faktiskt på den sidan jag köpte det ifrån att den kan färga av sig och att man skall ha ett bas lack under, men det hjälpte inte.

Amanda Engberg

Så snyggt! :)

Ida | the sky under the sea

Fint! Älskar också leo print :D

sara

Snyggt med leopard! :)

MADDISENJ.SE

Så snyggt!

Boel

Men vad snyggt!

Sara Ekman

Sååå fint med leomönster :)

Linnea

Åh sååå fint :-)

Helen

Måste fråga är du självlärd?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: