slide show

Whats up nails

fin utväxt från gelénaglarna, har haft dom i 2 eller 3 veckor, har ingen koll längre haha.. snart dags för nya iallafall.
naglar som jag målade idag med hjälp av hjärtstencilerna. ♥
 
Jag fick ett supergulligt mail förra veckan från ägaren av sidan whatsupnails (som jag fattat det driver hon hela webbutiken själv och gör även stickersen själv också) och hon skrev att hon älskade mina naglar och frågade om hon fick skicka lite sånahär stenciler/stickers/vinylgrejer och jag svarade självklart ja! Verkligen så himla schysst att bara skicka det sådär liksom. Har dock beställt därifrån förut (brukar använda pure color penslar som hon säljer) och det är supersnabb leverans enda från arizona i USA, tog knappt en vecka att få hem det! Rekommenderar verkligen den sidan om ni är intresserade av nailart. ♥
bexollila

Snyggt!!

SOFIA ღ

Meen vad fint! Jag höll alltid på med naglar för några år sedan.. vet inte varför jag slutade egentligen!

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Så fint :)

bexollila

Ja todiefor är verkligen grymma!

Helen

Riktigt för att göra fina naglar :D

Sofia

åååh vad kul!!

Netti

Åh vilka läckra naglar och vad roligt att du har fått hem lite tillbehör till naglarna :-D

Linnea

Ja jag har haft det underbart i London med superväder, ska tillbaka helt klart 💕

Grymma nails :)

Emma

Vad roligt att du fick lite sånt av den tjejen, gulligt att skicka! :D

ebba

åh vad kul, superfina!

svar: ja visst är dom :)
kram

Boel

Men gud vad roligt :D
Sjukt fina! :D

Matilda

Gud vad duktig du är!

Clara

Så roligt!
Du är så duktig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: