slide show

Paradise

 
En design jag målade på mina naglar för nån dag sen, haha jag vet inte om det ser ut att vara delfiner på ringfingret men det är iallafall det det ska föreställa. Älskar iallafall färgerna på solnedgången. ♥
JUNITJEJ

Vilka fina naglar!

Cajsa Lindahl

Supersnyggt! 😮

sv. hehe ja! :D vill ha allt! xD

Sara Ekman

så himla fint :)

Helen

Älskar!!

MALIN

Alltså GUD vad duktig du är! Riktigt läckert :) Kram

Pernilla Johansson

Jo det syns att det är delfiner. Jättefina naglar du gjort. :)

Felicia - Everyday - Fashion - Modeling

Snyggt :)

Jessica

Älskar dessa matta naglar :) Och man ser tydligt att det är delfiner :)

Malin

Alltså du är så sjukt duktig! Så snyggt..

Linnea

Ah, sååå snygga - gillar verkligen palmerna :)

Netti

Men oj vad snyggt det blev :-D

r

åh så fina!

svar: tack så mycket :D

ebba

kommentaren var ifrån mig ;)

Karin

Alltså.. WOOOW!!

Ida Lindborg ♡

Så snygga!

Sv: japp, det var himla mys! :D

Alice

Supernajsiga naglar!

Alicia - Alicia And Stuff

Åh så fint det blev, vad duktig du är! Riktigt fina färger! :D

vanessa

Woow herregud vad du är duktig!! Skitsnygga! :)

Emma

Så sjukt snyggt, älskar verkligen naglarna med solnedgång! :')

Sara

Du är såååå duktig ! Och jodå man ser att det ska vara delfiner :)

Karin Lygnersjö

Är lika imponerad som vanligt, sjukt snyggt! Hade lätt velat ha såna naglar, Du kan få öva på mig ;) haha.

Sv: Jo det är ju så, gäller att prioritera, bloggen är ju trotsd allt inte det viktigaste i livet om man säger så :p

Elin Almqvist

Gud vad fina!!

ɑ n n i k ɑ

Så snygga naglar :D

sara

Så läckert! :)

Mathilda - PHOTOGRAPHS

Så snyggt! Såg direkt att det var delfiner :)

Boel

Åh vad fina! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Älskar den svarta färgen! :)

Hanna

Vad snyggt att dom var matta :)

Jeanette - Livet i London

Åh så otroligt fint! :) Förstår inte hur du har tålamodet att göra sånt där, jag skulle tappa tålamodet efter ett finger haha!

Malin Wederberg

Fint! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: