slide show

Månadens design - april

 
 Här är några naglar som jag målat under april, vilken är eran favorit? Min favvis är antingen drömfångarna eller de med emojis. ♥
LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Alla är grymt snygga! Har ingen speciell favorit, är helt galen i alla, haha!

MALIN

Jag gillar verkligen sjuan och smileysarna! Har du haft en bra vecka hittills? :)

Ida Lindborg ♡

Så fina!

Sv: Tack snälla hihi! :D

Emma Grann Fotografi

Men åh vad fint!!

Linnéa

Mina favoriter är helt klart design nummer 2 med glass & cupcake :p

Emilia Åkerberg

Åh vad svårt! Men antingen 1, 6, 7 eller 8! :) Kram!

Louise

Men åh så fina, gud vad duktig du är!!

Netti

Jag tycker dem med läppstiftet är läckrast :-D

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Älskar den översta med glassarna:) Men det kan ju bero på att jag är svag för just den rosa nyansen:)

Nora Bååth

Så fina :D

S A N N A ♥

Så fina naglar:D

sarah

Tqck :) gillar dina naglar

Anonym

Sv: förstår det för det e superkul där :)

Boel

Älskar nummer tre även om alla är såååå fina :D

Sv: Ja, super skönt :D

Sara Ekman

Drömfångarna <3

Malin ♔

Mina favoriter är nummer 4 och 6, så himla fina naglar :D

Sara

Älskar alla men nr 2 är nog min favorit nu :)

Annelie

jag gillar de med drömfångarna mest, du är så otroligt duktig! :)

Vanessa andersson

wooooow vad duktig du är :O herre gud jag höll också på ett tag men slutade och har tappat det helt :(

ebba

nr 7 helt klart! du är så himla duktig :)
kramis

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Gud vad snygga! :)

Ida ☯ the sky under the sea

Så svårt att välja favorit! Tror det ändå blir glassdesignen! Och den med USA var cool, häftigt glitter :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: