slide show

Make light of the situation

 
Det här lacket sitter faktiskt på mina naglar just nu, målade dom typ nyss. Nagellacket kommer från OPI's soft shades kollektionen, har inte så jättestor koll när kollektionen släpptes men den är rätt så ny iallafall! Tyvärr så var glittret svår att fånga på bild men ni ser ju nästan hur det ser ut, den är supersöt iallafall och perfekt till om man föredrar diskreta naglar men ändå vill att dom ska vara lite festliga. Jag lackade på 2 lager+top coat, vad tycker ni om färgen? ♥
MALIN

Jättefint! Du är så himla himla duktig :)

Matilda Bill

Riktigt snyggt!

Celine

Så snyggt!

rememberthiis.blogg.se

Så himla fint !!

Ida Lindborg ♡

Så fina!

Sv: Tack så mycket :D

ɑ n n i k ɑ

Så snygga naglar :D

ebba

så fina!
svar: ja riktigt härligt :)

Amanda Engberg

Färgen var riktigt snygg, och vad fint med glitter i! :)
Sv: Visst är de!

S A N N A ♥

Åh vad snyggt!

Netti

Jag köpte ett nagellack från OPI för några veckor sedan som jag inte har hunnit prova än. Tror att det är exakt samma färg som din och det måste jag kolla upp, för färgen var riktigt läcker på dina bilder :-D

Pernilla Johansson

Misstänkte att det var från soft shades serien, kollade på den. Den är snygg....

Emma-Väntar tvillingar!

Ja men visst blev det :)
Hoppas du har en bra start på veckan :)?

Svar: ja det har jag haft :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: