slide show

Lite nytt

fler bilder på lacket kommer.
 
Haha är så efter här med alla inlägg osv men så kan det vara. i förrgår var jag iallafall i västerås för hade en hel lista med saker som jag var tvungen att köpa (typ schampoo, inpackning, nya strumpor och sånadär tråkiga saker) men fick med mig lite andra, roligare saker också som det på bilderna ovan! såg en rosa mixer på media markt som jag var tvungen att köpa, våran gamla har typ gått sönder och jag älskar smoothies så måste ju ha en.
ebba

så fina grejer! :)

svar: ja riktigt kul :)
kramis

Linn Strömberg

så fin färg på nagellacket!

Alice

Supersnyggt nagellack!

Cajsa Lindahl

ja! jag älskar dem! :D En vän till mig har dem i guld. Det komiska va att när jag såg dem på Rusta tänkte jag köat i guld till henne men så ångrade jag mig och det va väl lika bra då hon redan hade dem! xD

Svar: haha vilken tur då ;)
Julia

Anna Fotografi

Vad fint :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Gillar linnet!

Linnéa

Fina inköp där, ÄLSKAR färgen på lacket <3

Sara Ekman

fint :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh vad heter lacket, tycker jag känner igen färgen haha. Men det finns i och för sig många som liknar varandra ganska så mycket.
En sådan mixer har vi:D Funkar helt okej!

Svar: den heter blossom dandy och ja det många som liknar det lacket :)
Julia

Helen

Jobbar du med naglar?

Svar: nej det gör jag inte.
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: