slide show

Feathered hair out to there

 
Såklart kunde jag inte vänta så länge på att få testa mina nya nagellack som jag fick i paketet i måndags så igår målade jag på det här neon ljusrosa lacket från color club. Jag har testat color clubs lack förut, köpte ett paket med typ 4 st på planet hem från rhodos tror jag det var för några år sen, ett helt okej märke som jag glömt bort lite. Men iallafall det här nagellacket kommer från kollektionen 'poptastic neon pastels' som består av 7 st lack, jag haffade alla för tyckte dom var så fina!
 
Formulan däremot var inte speciellt rolig alls.. den var tunn och gav en massa jobbiga streck, dom jämnade tillslut ut sig efter 3:e lagret som tur var. Färgen är iallafall supersöt så jag tycker det var värt det iallafall ♥
Sara Ekman

Åh så söta :)

Malin ♔

Åh vilka söta naglar :D

Linnea

Åh vilka fina, ge mig 😋

Ida ☯ the sky under the sea

Underbara! Älskar färgen och motiven! Du är grym på att få till fina motiv :D

Ida Lindborg ♡

åh så fina :D

Netti

Åh vad fint! Vad coolt det hade varit om det även fanns macarons :-D

S A N N A ♥

Åh vad fina!

MALIN

Detta älskar jag! Så himla häftigt och coolt!

Helen

åhh vad läckert!!!

Boel

Så fina alltså!

Sv: Ja, verkligen!

Sanne-Madeleine Håkansson

tack det ska jag verkligen :D

Nailshop

Fina naglar!

Amanda Jona [SPONTAN]

Älskar färgen, så vårlig liksom :)

Anna Photography

åh vad fina :)

SofiaMaria

Så fint det blev! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: