slide show

△ Desert night △

jeansjacka - vero moda (gammal) / linne - h&m / halsband - h&m / jeans - nelly
 
Kollade igenom hela min outfitkategori för några dagar sen, förut tog jag verkligen outfitbilder i princip varje dag men nu händer det bara någongång då och då.. fast jag är ju inte lika aktiv med bloggandet nu heller men ändå, får hoppas på att jag känner mig lite mer inspirerad och tar lite fler outfitbilder iallafall!
 
Men alltså hur härligt har inte vädret varit de senaste dagarna btw? 20 grader och soool, love it!! Inge mer snö nu tack!
josefine

vilka fina bilder :)

Klara Andersson

snygg outfit

Netti

Åh jag älskar vita jeansjackor :-D

Sanne-Madeleine Håkansson

sv. aa verkligen :D så fint :D

Jeanette - Livet i London

Tycker det kan vara riktigt roligt att kolla igenom gamla bilder :)

Linnéa

Sååå snygg outfit <3

Annelie

snyggt! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad fint! :)

ebba

så snyggt!

svar: tack så mycket :)
kramis

Emma

Det är verkligen superhärligt väder!
Älskar jeansjackor! :)

Ida Lindborg ♡

åh snyggt!

Sv: Tack så mycket :)

Emma-Väntar tvillingar!

Linnet var snyggt!
Ja visst är det skönt med varmare väder :)!

Sara Ekman

Snyggt :)

Boel

Super snyggt! Och jaa, underbart väder <3

Sv: Det var det :)

Sara

Jag älskar jeansjackan :) Har en jeansjacka som är ca 16 år gammal och använder den fortfarande :)

Sara

Haha såg att jag skrev 16 år tillbaka, menar sedan jag var 16 år alltså 11 år sedan :)

Emma Grann Fotografi

Så fint !! :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Just det ja, du brukade ju lägga upp mycket outfitbilder, det senaste har det mest varit naglar, men det är superkul:)

MALIN

Snyggt :) Gillar verkligen jackan - är själv ute efter en jeansjacka!

bexollila

Snygg outfit!

Emma

Åhh så himla härligt att vädret är på topp! :D

Svar: jaa men visst är det, man blir så mkt gladare av det :)
Julia

Koehler

Fan va härligt att kunna använda jeansjacka nu! :D'

-tack så mycket julia! kram!

Har förresten startat en fb grupp "Blog Update". Du kan länka dina inlägg där så att du får fler besökare. Hittills är vi uppe i över 250 personer. Jättekul! :D Direktlänk: https://www.facebook.com/groups/1479169619012736/?ref=bookmarks

Amanda Engberg

Det är så snyggt med jeansjacka! Måste börja använda min :)

Svar: ja det är riktigt snyggt :)
Julia

felicia

Snyggt

sarah

Fina kläder .. gollar tröjan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: