slide show

Thomas sabo

 
Såhär ser mitt thomas sabo armband ut just nu, har samlat på mig flera olika berlocker (har en högklackad sko också) i typ 3 år nu som jag fått när jag fyllt år, tagit studenten osv. jag älskar mitt armband, det känns verkligen som mig.
 
ps: såg att mitt inlägg om mina naglar som jag publicerade igår finns med här på höger sida på blogg.se, så kul! ♥
Linnea

Så fina dom armbanden <3

Niles

Så fina berlocker! Thomas Sabo kan han!

ɑ n n i k ɑ

Snyggt armband!

ebba

svar: visst är hon!
oj vad många berlocker du har, jag har bara två just nu för har tappat några stycken :/
kramis

Fillan

Det är så snyggt! :)

andrea

Thomas sabo har så många fina smycken!!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det där är bara för snyggt!

NICOLE

Så kul att samla på sig, jag har också ett! :)

Nelly

Oh, vilket fint armband :)

Sara

Snyggt armband :)

VERONICA - fashionblog

Åh vad fint, riktigt fint armband! :) Hoppas du får en underbar onsdag, och att din kväll blir grym! Kramar!

Sara Ekman

så fint :)

NATHALIE - Fashionblog

Jättefina berlocker, älskar mitt armband från Thomas Sabo :D kram

Emelie

Åh, så fint!

mmaria.blogg.se

Sv: ja, London är underbart!! Kram!

Ida ☯ the sky under the sea

Superfint! Äger inget från Thomas Sabo, men älskar hur man kan göra hans armband/halsband så personliga :)

Svar: ja jag med! :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: