slide show

Skyline

 
Jag gjorde NY's skyline igår och en liten 9/11 tribute på pekfingret med ljusen från ground zero. jag använde lacken ni ser på bilden och alla detaljer är gjorda med en tunn pensel och akrylfärg. gillar ni naglarna? ♥
Jasmine

Så väldigt snyggt gjort!

Svar: Tack för ditt beröm.

Kram

Boel

Underbart fina naglar!!

Sv: Det var det :)

Madeliene

Sv: ja visst är han! Allt bra med dig? Kram

Daniella

Ja, de är jättefina! Och coola :D

Sara

Häftiga naglar, fattar inte att man kan vara så duktig :)

Linnéa

Sååå himla coola naglar <3

Jennisbeauty

Men alltså wow så himla snygga!! :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Önskar jag också tog mig tid att fixa naglarna lite mer avancerat, men det blir aldrig så:(

Emelie

Snyggt! :D

Linnea

Är detta ett skämt....? Hur faaaan kan ngn va så duktig ?

Sara Ekman

Läckert :D

fashion

Sååå fint! :D

Ida

Så fint!! Hur kan du göra så fina naglar? :O

Kram

Svar: mycket träning :)
Julia

Lydia

Så snygga!

Linnéa Alpsten

Sjukt vackra, herregud vad du är kreativ! :)

LINNEA

fyfan va balla!!

fanny m

Riktigt snygga naglar! Allt bra? :)

Mikaela♥

Gillar? Jag älskar naglarna, dem är så coola!

Amanda Jona [SPONTAN]

Sjukt läckra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: