slide show

N.Y.C

 
Har på mig en mysig tröja från H&M idag tillsammans med halsband från river island och dr denim jeans.
Daniella

Så snyggt! Jag hittade din blogg igår och jag måste säga att den awesome! Älskar alla inlägg och din design och dina naglar haha ^^

Svar: va kul, hoppas du fortsätter läsa :D!
Julia

Moa

Supersnygg tröja :D

Susanna Maria J

Nice ;)

fashion

SNyggt! :D

NATHALIE - Fashionblog

Älskar tröjan, såå snygg!! :) kram

NICOLE

De byxorna är ju såå sköna :)

SV: Jaha, har aldrig hört om den :O Men ska kolla in den! Tack för tipset :D

Daniella

Sv: Ja den var faktiskt väldigt rolig, titta på den!
Det är klart att jag tänker fortsätta att läsa :D

Beatrice Jakobsson

Sv: Det var det också!

Snygg outfit!

Ida Lindborg ♡

verkligen jättesnygg!

sara

Enkelt och snyggt!

joicio.blogg.se

Riktigt fin tröja

Ida - foto & häst

åh supersnyggt! älskar halsbandet :'D
sv; taack finis ❤

Sara Ekman

fin tröja :)

Ida ☯ the sky under the sea

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: