slide show

NYC - del 21

Våran sista dag i NY, planet hem gick senare under dagen så vi hann gå runt lite innan vi åkte till flygplatsen. kunde dock inte köpa något för resväskan gick knappt att stänga och jag var rädd för att det skulle bli övervikt men som tur var flög vi med SAS och då får man ha 23kg, vägde min väska på flygplatsen och den vägde nästan 21kg hehe.
ricky's på broadway. ♥ ♥ ♥
bank of america tower.
vi åkte med SAS direkt till arlanda från newark (newark är mycket bättre än JFK!) och vi var jättenöjda med dom men jag tycker delta airlines är bäst och united är hittills sämst av alla bolag jag åkt med till USA.
från newark kan man se lite av NYC's skyline ♥
8 timmar senare var vi framme (sjukt trötta) i sverige igen efter ett par sjuuuuuukt roliga dagar i NY, världens bästa stad! längtar verkligen tillbaks dit och tänker kanske åka tillbaks nästa år haha.
Lydia Elstig

Vill verkligen åka till New York!

Sara Ekman

Härliga bilder :)

Mirjam Wallmark

Åh så otroligt fina bilder! Vill åka dit :)

Emelie

Underbara bilder! Jag dör bara lite av avundsjuka ^^

Ida Lindborg ♡

så härliga bilder!!

Sv: hihi tack så mycket! :D ❤

Sara

Du gör så att jag vill åka till NY typ nu ;)

Sofia

härliga bilder :D

Liza Ludvigsson

Åh jag vill också dit! :)
Men alltså, nagellackshimlen eller?! (stor fet emoji med hjärtögon!)

Svar: eller hur!! :'')
Julia

sara

Måste dit!! :)

Emelie

Vad fina bilder! :)

OLIVIA

åh helt sjuk hur mycket jag känner igen!! fabulösa bilder :D

sv: taack :D
kramm♥

Svar: Hihi vad kul :D
Julia

J U L I A - foto

Åh vilka härliga bilder! :)

Ida Lindborg ♡

Jättefina bilder verkligen!!

SV: hihi ja verkligen, tack så jättemycket! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: