slide show

Nails by me

 
Några naglar jag målat under min lilla bloggpaus. glöm inte att gilla min FB sida och följa mitt nagelkonto på instagram! ♥
Daniella

Så fina :D
Sv: Ja det var verkligen mysigt ^^
Kram!

VERONICA - fashion blog

Fyran är en solklar favorit! :) Hoppas du haft en bra helg och får en härlig söndagskväll! Kramar!

Linn

så snygga designer:D

Ida Lindborg ♡

så fina!

Sv: Tack så hemskt mycket! :D Kram

Emma

Men helsike så snygga!

Kimmey ~ Kung varje dag

Så snyggt!

Linnea Ljung

supersnygga!!

sv: ja visst är det?! Rösta gärna på mitt bidrag här - http://trendsettersearch.se/red-carpet/3350/ (inget kommer synas på din facebook) :)

Hanna Victoria Sahlqvist

Wow så snygga allihopa!

ida foto. ♛

så himla snyggt! som vanligt hihi c:
sv; jaaa verkligen :DD

Emelie

Åh så mycket fint!!

ami

Fan vad du är duktig! hur gör du dem? :)

Svar: med en tunn pensel :)
Julia

Sara Ekman

så snygga! :)

Sara

Förstår inte hur man kan vara så duktig på att göra naglar :O :)

Maria Karlsson

Supersnyggt, tänkt om jag kunde göra sådana!
Du har inget tips på vad man kan göra med sina naglar när dem blir sköra på vintern och brukar "dela på sig"? :) Hoppas du har något svar :D

Svar: nagelolja+nagelstärkare. inte bara stärkare för det kan göra så naglarna blir för hårda och gå av så nagelolja är viktigt att kombinera med :)
Julia

Sanna Preifelt

Älskar näst sista och sista, sååå fina :)

Jessica Antemyr

Åh wow, vad duktig du är! :)

Anita

Sjuukt snyggt :D

elin

vad duktig du är!!♡

Frida

Men wow! Snygga!!

Jennifer

Wow va fina ! :) Hoppas jag kan bli lika duktig som du!

Liza Ludvigsson

Sååå snygga! Du är så himla duktig :)

Caroline

Åh va mycket snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: