slide show

My voice is a little norse

 
Testade mitt 4:e och sista OPI lack från den nordiska kollektionen igår och det är den glittriga som jag målade över black onyx. jag tycker det glittriga är sååå fint och även om jag har typ 50 olika silver/regnbågsfärgade glitterlack så är det här en av favoriterna for sure! gillar ni det? ♥
Linn

så snyggt ihop:D

Elin Bjurek

Shit vad snyggt!!

michelle bergström

Snyggt!

NATHALIE - Fashionblog

Så häftigt, riktigt coolt :D kram

Jonna kanon

SÅ himla fint!! Du är så duktig !

ɑ n n i k ɑ

Coola naglar!

Emelie

Åååh såå snyggt :D

F E L I C I A

Väääldigt snyggt!!
Har på mig ett liknande nu, fast har definitivt inte så långa och fina naglar..

Boel

Jätte snyggt :D

Sv: Samma här haha ^^

Linnéa

Ja, det var en mysig lördag det :p

ebba

jäklar vilka fina naglar :)

linah

fixar du naglar på andra med?:D

Svar: nej bara på vänner och bekanta :)
Julia

jossan

Verkligen jättefint! :)

sv: Ja verkligen, så skönt med tv i sovrummet nu :)

Sanna Preifelt

Wow, supersnyggt!

Moa Persson

supersnygga :D

fashion

Snyggt!

Hanna

Svart och glitter är ju en oslagbar kombo! :)

Sara Ekman

Läckra :)

Josefine

Sjukt snygga! Lite lady gaga stil!

ebba

är det där dina egna naglar eller nagelförlängning ? :)

Svar: dom är förlängda, mina egna går inte ens utanför kanten :p
Julia

Pernilla Johansson

De naglarna var snygga... önskade att man kunde gör så på sig själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: