slide show

Matte mix

 
Naglar som jag målade igår, använde bara OPI's lack+akrylfärg. enkla och gick även fort att göra! vad tycker ni?
ɑ n n i k ɑ

Snygga naglar! :)

Susanna Maria J

Shit vad snyggt! :D

Fillan

Shit vad snygga! :)

NICOLE

Snyggt! :)
Jag tog för hårt i luckan till tvättmaskinen så en av mina lösnaglar for av hahah :( Åh


Svar: haha åh nej :/
Julia

sara

Så läckert!

Linnéa

Ah, tjusigt :)

Haha, ja riktigt skönt med en ledig dag... tycker att man borde ha en sån varje vecka <3

Janie

Oj,akrylfärg? Sitter det kvar?

Svar: ja det sitter kvar om man har top coat efteråt, annars försvinner det :)
Julia

Moa Persson

åh jag älskar den svarta matta färgen! Vart köper man O.P.I igen? Mina håller på att ta slut men minns verkligen inte vart jag köpt de då det var så längesedan.. :/

Svar: kicks, åhlens, eleven.se osv, OPI finns typ överallt :)
Julia

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Älskar OPI's matta top coat!

NATHALIE - Fashionblog

Lika snyggt som vanligt! :) Super häftigt. Kram

Hanna

Matta naglar är verkligen super snyggt! :)

fashion

Super snygga! :)

MADDISENJ.SE

riktigt snyggt!

Sara

Riktigt coola!

Amanda Jona [SPONTAN]

Så snyggt!

Sara

Så snygga ! :)

Mathilda.nu

MEN vad häftigt! Jag suger på att ha målade naglar, men jag älskar det samtidigt. Hur lyckas du? :)

Svar: tack! mycket träning som ligger bakom :)
Julia

leonor broberg

snyggt

Emma Grann Fotografi

Åh vad snyggt!!!

ebba

så himla snyggt med mattsvarta :)

Jenny

Åh vilken snygg svart matt färg!

Johana Duggin

gaah vad snygga!! :D

Hedda Rönnlund

Sjukt snyggt!

Oliviaaaanilssons blogg med 4 A

Vad fin blogg du har!
Kika gärna in på min blogg om du har lust :D

biggeros

Wow, vilka naglar =)

Ida ☯ the sky under the sea

Älskar det!

Marika Yngvesson - Elitryttaren

Ååh Gud va snygga!!!!

Sara

wow så snyggt!

Alice

Läckert! :)

Susanna

Åh, dom va ju grymt snyggaa!! :D

Svar: tack! :D
Julia

Zarah Joling

Väldigt snyggt!

Ida - foto & häst

sjukt snyggt! älskar den matta looken :D

Lina S

Wow så läckert! Ser ut som att det borde ha tagit lång tid ju, men kanske går snabbt för dig som är så duktig :)



Svar: tack! nej jag är van så det går rätt fort nu :)
Julia

Emma Parmlöv

Coola naglar :D

Robex Lundgren

fränt

LINNEA

Gud sååå snyggt!! kan man använda det där " matte top coat" lacket på det vita också? :)

Svar: Jaa man kan ha det på alla färger :)
Julia

Frida Creativfe Design

Riktigt snygga naglar, särskilt dom med blommorna. Önska jag också kunde göra sånt där pilljobb! :)

Btw, är du sugen på en ny och mer personlig bloggdesign? Jag gör efter ditt önskemål, bara att kika in på sidan för att veta mer.

Ha det bra!

Lina

Supersnyggt!

Pia

Coola naglar! :)

Louise Dalman

Såå snygga naglar! :D

Linnea

Gör du naglar på andra också eller bara på dig själv? :) Sjukt fina naglar, riktigt duktig är du!

Svar: Jag gör på vänner/bekanta annars :)
Julia

Sofia

Sjukt snygga naglar!!

Fatma - Grafisk designer

Läckert :)

veronica

Riktigt snygga naglar :)

Lydia

Så snygga!

Josephine

Sjukt snygga!! Super fin blogg också :)

Linda Rydén

SÅ SJUKT SNYGGT!

Malin Johansson [ PINKPIERCING ]

Shit vilka fina naglar!!!! :D

Svar: tack :D
Julia

Emilia

Snyggt! :)

Jennifer

wow verkligen superfint!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: