slide show

iPhone 6

 
Jag fick min iphone 6 igår, wohoo! jag har inte fått mitt simkort aktiverat än så därför står det ingen service så jag får använda min 4S några dagar till. jag har även skyddet kvar, det kanske inte syns på bilderna men jag vill inte ta bort det förrän jag fått displayskyddet+skalet jag beställt, är så rädd för att förstöra mobilen haha och så har jag inte vågat ladda ner den senaste uppdateringen heller, ska göra det senare.
 
jag är iallafall supernöjd med min iphone, trodde det skulle kännas konstigt med en större mobil men det känns bara bra. min 4S lever verkligen sitt egna liv (har inget fungerande wifi, den stänger av sig själv trots att jag har nästan fullt batteri, ibland går det inte ens att stänga av den själv, den fryser till så man inte kan göra något med den osv) så är verkligen skönt med en ny mobil! ♥
J U L I A - foto

Åh vad roligt, hur fungerar den till skillnad från din gamla? :)

Svar: den är mycket snabbare, bättre skärm och ja den fungerar bättre :)
Julia

joicio.blogg.se

Jag vill faktiskt byta min Samsung mot en Iphone

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Den ser riktigt snygg ut! Har haft en 4s också, men den levde också sitt eget liv. Bland annat kände den för att dö när den hade 97% kvar... Och massa annat grejs så jag orkade fan inte med den längre så sparade pengar för att kunna köpa en ny. Jag litar inte så mycket på Apple, eller i alla fall inte iPhone. Men den var bra ett tag i alla fall! Hoppas denna är bättre! :)

linawilmas.blogg.se

Åh så snygg den är!

Sara Ekman

Nice :)

Ida Lindborg ♡

ååh då härligt! det såg först ut som iphone 6 plus, men herregud vad iphone 6 är stor ändå! kommer antingen önska mig iphone 6 eller iphone 6 plus, ingen aning vilken ♡

SV: Tack så hemskt mycket! :D

Svar: Ja den är rätt stor men det känns bra men tror plus är för stor :p
Julia

fashion

Kul med en ny mobil! :D

Anita

Härligt :))

Emma

Bra skillnad om man jämför me 4an. Kan undra hur mycket den skiljer sig från 5an

bookofems.blogg.se

åh härligt!!:D

VERONICA - fashion blog

Åh vilken skönhet!! SÅ fin! :) Ha en extra mysig och härlig söndag tjejen! Kramar!

Emelie

Åh va härligt med ny telefon! :D

Daniella

Vad fin den är. Min iPhone lever i sin lila värld med haha...
Sv: Japp, supersött :D

OLIVIA

åh va kul med ny mobiiil! :D

sv: hihi tack :D
kram♥

Linnea

åh va roligt!!

Ps. Skulle bli jätteglad om du ville rösta på mig här http://trendsettersearch.se/red-carpet/3350/ :))
(inget kommer synas på din facebook)

FrökenTV, bloggen om tv och film

Vill också ha!!! :D

Johana Duggin

Riktigt snygg design på bloggen finis :D

Erica

Vad roligt med en ny mobil! :D

Sanna Preifelt

Åh vad kul! Jag fick en femma i våras, så jag tror att jag avvaktar lite med att byta upp mig :)

Ida - foto & häst

åh så härligt!! :D
sv; tack så jättemycket ❤

Hanna

Vad roligt med en ny mobil! Jag har ju också en 4S som också tjorvar hur mycket som helst så jag funderar också på att byta upp mig :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med en ny mobil! :)

Johan

Hur länge har du haft 4S:en?

Tror du 6:an kommer bli bra? Bättre eller sämre än du tänkt? :)

Svar: Jag fick min 4S julen 2012 och 6an är jättebra tycker jag! :)
Julia

Anonym

Vart fick du tag på bakgrundsbilden?

Svar: google.
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: