slide show

Förtidsröstat

 
Såhär såg jag ut idag, bilderna blev rätt värdelösa för det var sämst ljus men what to do. jag hade iallafall på en ny (känns lite preppy men jag börjar gilla det) skjorta från gina. var och förtidsröstade idag (första gången jag får rösta), vuxenpoäng!
Jolin Berg

Snygg outfit :)

bexollila

grymt snygg outfit!

sv : ja vi hade de riktigt härligt i turkiet

NICOLE

Åh jag har också förtidstöstat! Vuxenpoäng om något =)

Svar: ja verkligen hehe :)
Julia

ebba

sv : Ja det är gott men det har jag ätit i en vecka nu och har tröttnat :(

FrökenTV, bloggen om tv och film

snygga skor

Sara

Snygg outfit :)

Linnéa

Förtidsröstade i förra veckan, grymt smidigt :)

NATHALIE - Fashionblog

Snygg outfit och gillar skjortan :) kram

Beatrice Johansson

Fin outfit:)

sv: Tusen tack:) Kramisar♥

♫♪ sandra

classy!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag förtidsröstade i lördags. Så skönt att slippa trängas och "köa" på valdagen liksom.

Svar: ja verkligen!
Julia

Hanna

Vad smart att förtidsrösta, jag ska också rösta men har inte riktigt bestämt mig ännu... :)

Anita

Snyggt! :-D

Adine

Snygg outfit! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: