slide show

△▽△▽

 
Mina senaste naglar, målade dom iförrgår! gillar ni det? ♥
ɑ n n i k ɑ

Snygga naglar!

OLIVIA

såå fint!

sv: hihi tack :D
kram♥

Anita

Ååh, så snyggt! :D

Hanna Karlsson

Åhh så snygga! :D

Celine

Åh så snyggt!!

Emelie

Snygga!

Ida - foto & häst

supersnyggt! du är så talangfull! :)
sv; taack så mycket :D

Sara Ekman

så snygga :)

Jennifer

Gud va coolt! Hur har du gjort dom? :) :)

Fillan

Coola naglar :)

VERONICA - fashion blog

Vilka party-naglar! Sååå läckra. Riktigt snygga! :) Hoppas din dag blir uuunderbar, ha en toppen lördag!

fashion

Fint!! :D

Ida Lindborg ♡

åh så fint :D

Sv: Tack så hemskt mycket! :'D

♫♪ sandra

härliga färger!

ebba

åh så himla balla! riktigt snyggt gjort :)
kramisar

Emelie

Dör, så snyggt!

Lydia

så snygga!!

Liza Ludvigsson

Sååå jäkla snyggt!! Så duktig!

Emelie

så snygga!:)

desiree

grymt fint!
kolla in min blogg :)

Sara

Åh blir alltid så sugen på att måla naglarna när jag kommer in på din blog, fast jag är så dålig på det :P haha

sara

Så läckert! :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snyggt!

Sanna Svedin

Gud vad duktig du är, dom är riktigt snygga!

J U L I A - foto

Supercoola naglar!

Ida ☯ the sky under the sea

Så snygga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: