slide show

Dagen i bilder

 
Har varit i västerås idag för att köpa någon del till min iphone för den är trasig, eller ja den går att använda men ibland är det knappt att det går och hittade även ett litet stativ till som jag tänkte ha när jag filmar nail art tutorials (om det blir några haha kanske misslyckas helt med det).
 
såg även att zara larsson var där så kollade på hennes uppträdande, hon är väldigt bra faktiskt och påvägen hem åkte vi förbi ett område som brann här i västmanland, tanken var att jag skulle få någon cool dramatisk bild men det gick inte så bra så får åka tillbaks nångång med systemkameran istället haha. när jag kom hem hann jag även måla mina naglar lite snabbt och fota min söta katt!
FrökenTV, bloggen om tv och film

Snygga naglar

Ebba

Så himla balla naglar!
Svar: åh tack så jättemycket :)

ɑ n n i k ɑ

SV: tackar :D

Ida - foto & häst

härliga bilder och snygga naglar, som vanligt! ;) jag undrar, hur ofta målar du dina naglar? :D
sv; ja de är det verkligen! :D

Svar: så fort jag får tid över typ haha, brukar alltid försöka hinna göra det så ofta jag kan :p
Julia

Lydia Elstig

Älskar dina naglar!

Anonym

Är det dina naglar? snyggt iallafall!

Svar: Ja det är mina :)
Julia

Sanna Preifelt

Wow, vad läckra naglar!

Natalie

Zara Larsson är så duktig!!

Sara Ekman

Zara Larsson är så bra :)

fashion

Fina bilder! :D

Liza Ludvigsson

Skulle vara riktigt kul att se nailturtorials :D Hoppas du lyckas!

Jennifer

Gud så snygga naglar!!

Anonym

Dom naglarna, fan va balla

mot plus

älskar naglarna! gör du de på dig själv? =)

Svar: ja det gör jag :)
Julia

Erica

Fina bilder! :)

Mirjam Wallmark

Jag dör vilka snygga naglar, så kreativt! :)

VERONICA - fashion blog

Åh vad kul! Vilka härliag bilder!! :) Ha en underbar söndag, kramar!

Emelie

Låter som en härlig dag! Fina naglar som alltid!

OLIVIA

Åh zara är grym!

sv: hihi tack :D
kram ♥

jossan

Härliga bilder:D Bra dag lät det som! Jättefina naglar på bilden där :D

sv: Ja det är jättekul, får hoppas att turen håller i sig :)

Emelie

Så otroligt snygga naglar! :D

Anita

Så fina bilder :D

Fillan

Smart sak att göra, dagen i bilder!

Ida Lindborg ♡

så härliga bilder!

Sv: Tack så hemskt mycket! :D kramar

Celine

Åh men dina naglar!

Hanna

Vad fina bilder, älskar vattenmelon naglarna :D

Maria Karlsson

Sjukt vilka snygga naglar, har du gjort dem själv? Några tips så att jag kan lära mig? :)

Svar: öva mkt och använda bra och tunna penslar :)
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: