slide show

Augusti i bilder

 
Här är lite bilder från augusti, det var en okej månad men den kändes rätt seg även om jag gjort ganska mycket. sen hade vi även den stora skogsbranden här i västmanland, läste att elden varit 9km från där jag bor och det kändes ju lite obehagligt och några dagar var det som en tjock dimma av rök här (då höll man sig inne), scary scary. men jag har bland annat hunnit med att måla massa naglar, umgås med vänner, shoppat och njutit av de sista riktiga sommardagarna.
Emelie

Så många fina bilder :D

Sanna Preifelt

Åh vad underbara bilder :)

Julia Forsberg

Så fina bilder! :)

Sara Ekman

Fina bilder :)

Sara

Älskar dina naglar på bild nr 6 :)

Sofia

Så fina bilder!

Linnéa

Ja men eller hur, jag är en riktig pastell-lover <3

NATHALIE - Fashionblog

Vilka otroligt härliga och mysiga bilder :) kram

Ida - foto & häst

så himla härliga bilder! :D
sv; åh tack snälla du ❤

Michelle Gawronska

Underbara bilder!

fashion

Fina bilder! :D

sara

Ser ut som du hade en bra månad! :)

Ida Lindborg ♡

så himla fiint!!

Sv: Åh tack snälla! :D kram

Erica

Kul med en bildsammanfattning av månaden! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: