slide show

Vill ha sommar igen

 
Önskar verkligen att jag kunde ha på mig någon av dessa outfits nu men nej på termometern står det 3 grader och det är helt grått och tråkigt ute. Vill ha tillbaks sommaren!!
Caroline

Klänningen var riktigt fint! Håller med, vill också ha tillbaka sommaren, fast bara om jag får jul först ;)

Mathilda Henriksson

ÅÅÅH galet snygga outfits!! :D

Svar: tack! :))
Julia

Linda

jätte fina outfits

Johanna

Fina outfits!

Sanna Preifelt

Härligt somriga outfits :)

Linnéa

Sååå himla snygga sommaroutfits <3

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina!

jossan

Åh va mycket snyggt, gillar den sista outfiten, & klänningen - åh! :D

Svar: hihi tack :D
Julia

Sara Ekman

vill också ha sommar!! :)

Celine

Klänningen är såååå fin!

kmstyle

var är den vita kjolen köpt? jättefin var den!

Svar: gina i somras :)
Julia

Emiza

håller med vill ha tillbaka sommar :D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag vill också ha sommar igen!

♫♪ sandra

vill också ha sommar, hatar vintern!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: