slide show

Sunday look

 
Hade på mig min supergosiga tröja idag från gina tillsammans med levis jeans, halsband från h&m och skor från scorett/urban project. nu ska jag mysa ner mig framför det senaste top model avsnittet tillsammans med mina polare ben&jerrys.
Daniella

Vad fin outfit, jag tror jag har samma jacka som du o.o
Sv: Aa väldigt sött :D
Kram!

Henrietta Nylund ♥

Men ååh vad fin den fluffiga jackan var!

Filippa M [foto & mode]

Supersnyggt!! Kram

Linnea

Såååå snyggt <3

J E N N I F E R

så snyggt!

Louise

Snygg outfit!

Kimmey ~ Kung varje dag

Fint :)

Jennifer

Sv: Ja eller hur!
Snygg tröja :)

milina.blogg.se

snyggt! :)

Marlene S.R

snyggt!:)

Sara Ekman

fint :)

Life of Johanna

Den ser verkligen gosig ut den tröjan

moniki.blogg.se

fin tröja!
Sv: ja visst är det :)

Josephine - Living in London

Fint!!

Ida Lindborg ♡

Snyggt!

Sv: hihi ja visst är de:D

Sara

Fina kläder :)

Sofia

vilken snygg jacka!!

Sanna Preifelt

Åh vad fint :) Älskar jackan!

Elin

Fint! KRAM

Sara

Snygg outfit, älskar skorna :)

carolines

Mysig tröja! :)

SOPHIE HELENA

Fint :)

superfin outfit :D

Snygg outfit!

LINNEA

Älskar jackan!! SÅ mysig har en liknande från Åhlens

Sv ; tackar :)

jossan

Åh den ser verkligen supergosig ut :D

sv: Tack! :D

Nelly

Vilken fin outfit! ^^

sara

Snyggt!

Isabella Huynh

Vilken fin outfit :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: