slide show

Some of my outfits

 
Uppdateringen här är typ sämst men jag har inget att skriva om känns det som.. tänkte iallafall slänga upp några bilder på mina outfits från den senaste tiden. min stil är verkligen inte speciell på något sätt utan väldigt casual med sneakers/boots, jeans, alltid klocka och andra smycken.
Hanna

Snygga outfits :)

Petra

snygg outfit

hoppas du få en mysig söndag

Daniella

Snygga outfits :D
Sv: Japp det var det ^^

Alexandra

Jag älskar verkligen dina outfits! Tycker de inspirerar :D

Svar: tack vad kul :D
Julia

ɑ n n i k ɑ

Snyggt! :)

ami

Vart är skorna köpt ? :)

Svar: vilka skor haha? :)
Julia

MADDISENJ.SE

Snygga outfits

Cornelia

Snygga outfits! :)

sv: Tack :)

VERONICA - fashion blog

Gud så läckert, älskade den näst sista. Super snygg stil tjejen! :) Hoppas du haft en fin helg! Kramar!

Linnéa

Ja, äntligen har jag fått inhandlat mitt vita O.P.I-lack - ska måla naglarna ikväll tror jag <3

Vart är nyc tröjan ifrån? :D

Svar: H&M :)
Julia

OLIVIA

så snyggt, älskar 3:an :D

sv: åh tack :D
kram♥

Ida - foto & häst

suuuupersnygga outfits! älskar typ alla haha :'D
sv; visst är dem! :')

Svar: Tack :D
Julia

Emelie

så snygga!

Ida Lindborg ♡

åååh så snyggt!

Sv: hihi ja verkligen! :D kram

Kerstin

Vart har du köpt tröjan på bilden i mitten längst ner? Jättefin! :)

Svar: H&M :)
Julia

Sara

Jag gillar denna stilen, enkel men så otroligt snyggt :)

Mariama Camara

Hej, jag undrar om jag skulle kunna få en intervju med dig, eftersom jag har fått en uppgift från skolan. Och du verkar vara en spännande människa, så om det skulle vara okej med dig, skulle jag kunna få en intervju med dig.

Svar: Vad ska den handla om hehe? :p
Julia

Amanda Jona [SPONTAN]

Älskar verkligen din stil :)

sara

Snyggt!

MATILDA

Super snyggt! :D

Bea

Jättesnygga outfits!

Julia

Din stil är så fin!!

Svar: Tack :))
Julia

Morgan

Sjukt snygga outfits! :D

/Morgan - Bög & Spermadonator


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: