slide show

Rainy days

 
Såhär ser mina typiska höstoutfits ut (+skinnjacka till det) och det här hade jag på mig idag. ↑ det har varit helt grått, regnigt och kallt i flera dagar nu och jag hatar det, eller ja det kan väl vara mysigt men jag vill verkligen inte ha det så flera dagar i rad, jag är absolut ingen höstmänniska. saknar sommaren och värmen!
Erica

Mysig outfit för hösten! :)

Sara Ekman

jag är inte heller någon höstmänniska, vill ha sol o varmt! :) är så klart mysigt ibland med höst, men bara om man inte har något planerat och kan sitta inne o mysa ;)

Svar: Ja då är det mysigt men vill inte ha så flera dagar i rad ;)
Julia

Filippa

Härlig tröja!

Ida Lindborg ♡

såå himla snyggt!

Sv: Tack fina du! :D kram

OLIVIA

såå fint!

sv: hihi tack :D
kram♥

Hanna Victoria Sahlqvist

Ääälskar outfiten!

Hanna

Vad mysig outfit! Perfekt nu till hösten :)

Linnéa

Underbar outfit... Jag vill ha värme jag, Turkiet lockar på nytt <3

Jenny

Fin outfit! Jag gillar heller inte hösten... Önskar det kunde vara sommar året runt istället! :)

Svar: jaa samma här!
Julia


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: